Beza Uterine Cyst, Fibroid, & Ovarian Cyst

Kecoh pasal cerita cyst a few weeks ago, saya pun tak nak ulas panjang lebar pasal tu. Menghabiskan boreh jek...hehe...Apa yang saya nak share di sini mengenai macamana Shaklee overcome isu-isu negatif macam ni. Shaklee tak melatah, tak melompat, tak melenting, bila ada orang-orang yang cuba nak buat kami ni naik hantu. Rileks je...keep calm okay. Memang tabik spring lah.

Uolls nak hentam kami, nak kata produk kami tak bagus, produk kami tak bagi kesan pun kat uolls, terpulanglah. Hak individu kan. Tapi Shaklee akan siasat bila ada yang mengatakan produk Shaklee penyebab korang dapat penyakit kronik, menjadi punca korang dapat penyakit serius. Claim yang boleh menjatuhkan reputasi sesuatu produk yang dah berpuluh tahun dalam pasaran, yang telah mendapat pengesahan daripada Kementerian Kesihatan, dan yang telah memperbaiki taraf hidup kebanyakan penggunanya.

Gambar di bawah ni adalah surat daripada Dr Jamie Mc Mannus, Chair, Medical Affairs, Health Sciences & Education Shaklee Corporation. Haaa...jangan main-main okay. Shaklee nak siasat tuduhan orang tu...siap nak tolong dia lagi. Baik ke BAIK Shaklee ni ek??


So what's next? Harap masalah si pembuat tuduhan tu dah selesai lah ye, semoga dia cepat sembuh, aaminnn...

Dr Jamie ni pun ada share jugak mengenai jenis-jenis cyst yang ada. Jom kita baca ulasan beliau.

Apa itu uterine cyst, fibroid, & ovarian cyst?



So jelas tak di sini? Nak dijelaskan lagi tak? Tak yah lah ye...explanation Dr Jamie tu cukup lengkap dah. Nanti baca ayat repetation je, hehe...Tapi saya sedia membantu kalau ada yang masih perlukan penjelasan. Roger-roger je ye...

Apa-apa pun selalulah rujuk kepada yang pakar, dapatkan nasihat pakar mengenai taraf kesihatan kita. Kadang-kadang kita rasa kita sihat, rupa-rupanya ada penyakit yang dah lama bersarang dalam badan kita tapi belum menunjukkan apa-apa simptom pun. Jangan terus salahkan produk. Wallahualam...

Anyway, Be Well!!

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments

Post a Comment