Smartphone Idamanku, S7 Edge


Ada orang perli-perli hanfon iolsss tau...haha...yela, i'm not a gadget freak yang tukar hanfon setiap kali ada yang latest di pasaran 😁.. As long boleh call, sms, ambik gambar, whatsapp, ada data plan dah cukup bagi saya.

Tapi tipu lah kalau takde hanfon impian kan, haha. Nope, bukan ipong 7 sebab saya lebih selesa dengan android. Saya tertarik dengan Samsung Galaxy S7 Edge 😍


📱 Camera cunnnnn... nak selfie best, opps..swafoto 😜.. Ambik gambar pun cantik. Ni kriteria utama saya sebab saya ni kan tokey vitamin, so mesti lah nak kena selalu ambik gambar produk, muka sendiri untuk buat iklan

📱 Phone storage besar. Penting ni sebab tak nak hanfon asyik hanged je, maklum lah grup whatsapp ada berpuluh-puluh, media pun beribu 😅

📱 IP68!!!! Ni mmg syok.. tau tak maksud dia? Hanfon ni ada Ingress Protection level 68, iaitu perlindungan dari habuk dan debu, dan boleh direndam dalam air untuk tempoh yang lama!!! Hebat tau...tak payah risau hanfon rosak kalau kena air. Perghhh terbaik 👍

📱 Screen tahan lasak. Hentam lah macam mana pun screen hanfon tu, tak akan pecah. Saya dah tengok kat youtube demo yang orang buat untuk uji ketahanan screen S7 Edge ni. Hentak dengan hammer, spanner, toreh dengan pisau, screw driver. Tak jadi apa pun weh...ya ampunnn, best sangat.

Ini ciri-ciri hanfon yang memang sesuai untuk saya. Senang nak berbisnes online dan tahan lasak sebab saya ni bukan wanita yang lemah lembut. Hanfon selalu jatuh, basah, calar sana sini, kekeke 😁. Design dia pun cantik, ada edge.

Masuk wishlist lah ni 😍😍

#tsunamishaklee #t21great40
#liveamazing #shakleeeffect


 
Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments