Selesema Cepat Sembuh Dengan Vitamin C Shaklee

selesema cepat sembuh

Saya ni memang susah nak demam atau jatuh sakit dari dulu lagi, sebelum kenal Shaklee lagi, Alhamdulillah...

Tapi saya senang diserang selesema. Saya ada mild sinus. Setiap pagi selepas bangun tidur mesti bersin berkali-kali jugaklah, hehe...macam nak tercabut hidung je rasa. Tu belum lagi diserang selesema betul-betul, tersumbat hidung bagai, sakit kepala...seksa betul rasa.

Bila dah kenal Shaklee, antara vitamin terawal yang saya cuba adalah vitamin C. Saya tertarik dengan ciri-ciri SUSTAINED RELEASE vitamin C ni. Sejak konsisten mengamalkan vitamin C ni, saya sedar yang saya dah lama tak bersin teruk setiap pagi. Selesema pun jarang dah kena. Kalau diserang selesema pun tak melarat sangat, pening kepala pun takde, kejap je dah baik. Selesema cepat sembuh dengan vitamin C Shaklee!!


Keistimewaan Vitamin C Shaklee


selesema cepat sembuh

🌸 Sustained Release Vita-C Plus
Sustained release bermaksud perlepasan masa di mana vitamin C akan dilepaskan secara berperingkat atau perlahan-lahan selama 5 jam, iaitu 100mg vitamin C dilepaskan setiap jam, mengikut keperluan badan kita. 1 tablet Vita-C Plus = 500mg vitamin C.

🌸 Kenapa perlu sustained release?
Vitamin C mudah musnah, bersifat larut air, dan tidak dapat disimpan lama dalam badan. Jadi teknologi sustained release ini membantu vitamin C untuk kekal lama dalam badan.

🌸 Satu tablet SR Vita-C Plus bersamaan dengan khasiat 7 1/2 biji buah oren 🍊
Kalau larat nak makan 7 1/2 biji buah oren sehari baguslah. Cuba kira kos 7 biji buah oren, dengan satu tablet Vita-C, mana lagi berbaloi? Harga runcit sebotol Vita-C Shaklee RM92.50, ada 180 tablet dalam satu botol. So lebih kurang 50 sen sahaja untuk satu tablet Vita-C, wah memang sangat berbaloi!

🌸 Vitamin C diekstrak dari kanji jagung 🌽
Kanji jagung merupakan sumber semulajadi vitamin C.

🌸 Citrus Bioflavanoid
Vita-C Shaklee turut mengandungi bioflavanoid yang memainkan peranan penting dalam membantu penyerapan vitamin C oleh badan.

🌸 Semulajadi, tanpa pewarna dan perisa tambahan

Jadi, tak rugi amalkan Vita-C Plus ni. Sangat berbaloi. Pada yang selalu sangat selesema boleh lah cuba. Selesema cepat sembuh dengan hanya rajin mengamalkan Vita-C Plus ni tau. Antara vitamin feveret saya!! 😍😍

#cintaTuRBO7



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments