Anak Sering Diserang Asthma Kembali Sihat Sejak Amalkan Omega 3

Anak sering diserang asthma berulang kali? Sering ke hospital untuk rawatan nebulizer?

Asthma ialah penyakit kronik di bahagian paru-paru yang boleh menyebabkan kesesakan nafas. Asthma disebabkan oleh keradangan di bahagian saluran pernafasan atau pun disebabkan oleh alergi. Asthma boleh dirawat dengan mengurangkan keradangan di bahagian saluran pernafasan tersebut, di mana ia  boleh memberikan kesan positif kepada masalah asthma yang dialami.

anak sering diserang athma


Asid lemak omega-3 bersifat anti radang dan ia telah terbukti bahawa asid lemak omega-3 mampu mengurangkan keradangan. Oleh itu, disyorkan untuk menambah pengambilan omega-3 di dalam diet harian pesakit asthma.


Lihat sendiri testimoni ibu ini yang memberikan supplement minyak ikan yang merupakan salah satu sumber asid lemak omega-3 kepada anaknya yang sering diserang asthma dan terpaksa ambil nebulizer berulang kali. Tapi kini syukur alhamdulillah...anak beliau tidak lagi diserang asthma. Anak beliau kembali sihat sejak amalkan omega-3.

anak sering diserang athma


OMEGA GUARD merupakan supplement minyak ikan yang paling terbaik!! Mengandungi 90% asid lemak omega-3 di dalam satu kapsul, bebas daripada logam berat seperti merkuri dan plumbum

Bulan ni promosi OMEGA GUARD tau...dapatkan segera untuk lebih penjimatan

#cintaTuRBO6



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments