Kisah Tonik Ajaib Vivix

vivix



Assalamualaikum semua...


Hari ini sedikit perkongsian oleh Master Hj Roslan tentang supplement hebat, VIVIX. Beliau di antara mereka yang meminta CEO Shaklee untuk bawa masuk vivix ke dalam Malaysia.

**************************************

Peringkat awal 2004 vivix mendapat sambutan hangat di kalangan masyarakat dan leaders Chinese.
Bagi mereka nilai vivix amat murah jika dibandingkn dengan kos mendapatkan Resveratrol dari red wine. Kos sebotol vivix sama dengan RM30,000 jika mampu minum 3000 gelas red wine.

Satu sudu teh 10ml vivix bersamaan 100 gelas red wine yang ada resveratrol. Memang masyarakat Cina amat menyukai product kesihatan yang beri kesan awet muda. Banyak testimoni telah dapat dikongsi. Lagi pun dengan vivix senang dapat repeat order dan senang untuk efektif.

Bagi masyarakat India vivix banyak membantu pesakit seperti darah tinggi dan diabetes. Ada leaders yang hanya fokus jual vivix sahaja sehingga mjadi efektif coordinators.

Hujah mereka amat mudah...analogy sebuah rumah atau bangunan yang dah berpuluh tahun mesti banyak yang kena repair seperti bumbung yang bocor, dinding yang berlubang, paip yang berkarat dan sebagainya...oleh itu vivix diperlukan untuk REPAIR dulu mana-mana sel atau organ yang dah rosak.

Saya kenal beberapa orang leaders yang komited jual vivix dalam quantiti yang byk. Masyarakat Melayu telah mula menerima vivix setelah yakin tentang status halal dan bila melihat kesan yang amat positif dari penggunaan vivix...antara testimoni yang di viral adalah stroke, diabetes, kanser, darah tinggi dan kidney failure.

Bagi generasi Y mereka teruja dengan kemampuan vivix boleh menjadikan rupa paras kulit wajah yang makin mulus...testimoni menayang wajah-wajah cun ni pun jadi viral.

vivix

Apapun soalan dari gambar ini nape saya minum vivix terus dari botol??..sebab utama mudah dan tak rugi jika ia melekat pada sudu. Lagi pun sebotol ni mungkin tahan seminggu lebih je...

Walaupun harga vivix agak tinggi tapi masyarakat sudah faham nilai kesihatan lagi mahal...kos operate jantung dan kos rawatan buah pinggang dan kanser lagi mahal...

Faktor-faktor di atas menyebabkan vivix menjadi minuman favorite bagi mereka yang pentingkan kesihatan, kesejahteraan keluarga serta penampilan yang hebat.

Saya dan Master Law sendiri yang minta Mr Roger bawa masuk vivix semasa kami dinner di Kuala Lumpur pada 2004 walaupun harga agak tinggi.

Mudah-mudahan anda terus berkongsi anugerah alam dan sains ini dengan orang yang anda CARE...

Shaklee make this possible..Terima kasih Shaklee.

~Master Haji Roslan~

*******************************************************

Jika anda turut ingin merasakan kehebatan vivix, boleh dapatkan daripada saya sekarang. Dan jika anda ingin membeli secara kad kredit, boleh klik link di bawah ini untuk pembelian. Sangat mudah, pantas, dan semestinya selamat, kerana anda akan dibawa terus ke website online rasmi Shaklee untuk pembelian.
Order Online - Vivix Shaklee

#cintaTuRBO3



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments