Get Clean Fresh Laundry, Pencuci Baju Yang Bersih Dan Selamat

pencuci baju yang bersih dan selamat

Hampir setiap hari kita akan mencuci baju, tidak kira lah menggunakan tangan atau pun mesin basuh. Kita terdedah kepada serbuk atau cecair pencuci baju itu setiap hari. Pernah tak kita teliti kandungan pencuci baju yang kita gunakan, adakah ianya pencuci baju yang bersih dan selamat? Saya sendiri mengaku sebelum ni saya tak pernah tengok pun, kriteria utama saya ketika itu asalkan wangi.

Korang tau tak?


Kebanyakan serbuk pencuci baju ada bahan perengsa yang boleh disedut atau diserap melalui kulit! Jika terhidu, ia akan merengsakan hidung, tekak dan paru-paru sehingga menyebabkan batuk, asma dan sesak nafas.


Kulit yang kerap bersentuhan dengannya akan menyebabkan kulit menjadi kering dan gatal, serta masalah alergi kronik dan ruam. Sebab itu ramai yang mengalami masalah jari luka dan pedih bila menggunakan sabun cuci baju yang banyak di pasaran. Terdapat juga anak-anak yang senang mendapat alergi kulit dan asma.


GET CLEAN FRESH LAUNDRY


pencuci baju yang bersih dan selamat


That's why saya telah bertukar kepada pencuci yang lebih SELAMAT, bukan saja selamat untuk diri sendiri sahaja tapi jugak kepada persekitaran, MESRA ALAM. Anak-anak pun tak kena masalah alahan atau ruam-ruam dah.

Sejak saya guna GET CLEAN FRESH LAUNDRY ni, jadi rajin pulak nak cuci baju...haha...sebab tiada bahan kimia berbahaya pun dalam pencuci ni dan baju jadi betul-betul bersih dan fresh...suka sangat! Yang lagi best, kalau biar baju yang dah siap mesin sampai ke petang, baju tak bau hapak pun tau...tetap FRESH ;)

  • non-toxic
  • hypoallergenic
  • biodegradable surfactants
  • fragrance free
  • no phosphates
  • no chlorine

Hanya 1/4 cup untuk cucian mesin yang penuh. Jimat sangat! Tunggu apa lagi, jom cuci baju dengan pencuci yang bersih dan selamat ~ Get Clean!!

get clean fresh laundry


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments