Kesan Sampingan Makan Shaklee 20 Tahun Jadi Kekal Muda


kesan sampingan makan shaklee

20 tahun amalkan SHAKLEE???


Wow...tengok muka akak tu dengan anak dia, tak banyak beza pun. Cerah gebu berseri 😍

Inilah yang kita panggil kesan sampingan makan Shaklee untuk jangka masa panjang. Kalau ada yang tanya saya bahaya tak makan vitamin Shaklee lama-lama? Ada efek tak? Jawapan saya...


"YA...memang bahaya. Bahaya sebab orang ingat kita tipu umur nanti...kekekeke 😜"

"YA...memang ada efek. Jadi lebih muda dan sihat 😍"


LANDMARK STUDY SHAKLEE telah membuktikan bahawa mengamalkan supplement Shaklee untuk satu jangka masa yang lama adalah SELAMAT.

BERKESAN juga mengurangkan risiko mendapat penyakit-penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, jantung dan lain-lain lagi.

Vitamin-vitamin Shaklee menggunakan bahan-bahan semulajadi yang berkualiti tinggi, dan diproses dengan teliti. Sebab itu ia tidak akan memberikan kesan negatif untuk jangka masa panjang.

Saya baru mengamalkan tak sampai 4 tahun pun lagi...tapi dah ada yang bagi tahu saya nampak lagi muda dari mula-mula dia nampak saya dulu, 6 years ago. Time tu dia kata saya macam makcik-makcik, tak sesuai dengan umur...hahahaha 😅😅

So kalau lepas 20 tahun nanti mesti orang ingat kakak Esha dan Zahra kan...kekeke 😜...insyaAllah, yang penting bagi saya tubuh badan yang sihat.

Belum terlambat bagi anda yang lain untuk sama-sama menjadi seperti akak dalam gambar tu. Sihat dan muda 😊. Jom makan vitamin!! Tapi pastikan SHAKLEE lah ye, kesan sampingan makan Shaklee memang marvelous!! Kalau supplement yang lain tu saya tak tahu lah selamat ke tak untuk jangka masa panjang.

Nak vitamin Shaklee ni, roger je ai ...

#cintaTuRBO13


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments