Vitamin C Terbaik Di Pasaran, Semestinya Sustained Release Vita-C Plus


vitamin c terbaik di pasaran

Vitamin yang wajib ada di ofis saya...vitamin C terbaik di pasaran, SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

Saya sentiasa prepare 2 botol Vita-C Shaklee‬ ni, satu di rumah, satu lagi di ofis. So selepas breakfast saya terus ambik sebiji Vita-C, malam pulak sebelum tidur saya ambik sebiji lagi.

vitamin c terbaik di pasaran

Selama 5 jam badan saya akan dibekalkan dengan vitamin c setiap kali saya makan sebiji Vita-C ni. Ia tak kan terbazir begitu saja sebab 100mg vitamin c akan dilepaskan pada setiap jam. Best kan? Sebab tu Vita-C ni dinamakan "sustained release".

Kalau time selsema atau rasa badan tak sihat, saya akan ambik extra dose Vita-C, insyaAllah cepat sembuh.

Tau tak sebiji Vita-C ni hanya berharga 52sen!! Siapa kata shaklee mahal? Investment yang sangat berbaloi tau...

vitamin c terbaik di pasaran

Vitamin C

  • merangsang pembentukan kolagen
  • menguatkan sistem imunisasi badan
  • mengecutkan jerawat
  • membantu membaiki struktur kulit
  • menentang radikal bebas yang boleh menyebabkan penuaan kulit
Lainnya vitamin C Shaklee dengan vitamin C yang lain, boleh baca SINI.

Bulan ni promo Vita-C, jom dapatkan sebotol daripada saya sekarang ;)



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments