Anak-anak Sumber Inspirasiku



My BIG WHY!!! Tu dua orang cheeky girl tu...haha...faktor utama kenapa saya aktif berbisnes. EshaZara ku 💕

Kenapa mama nak jual brg lagi? Mama dah ada keje hakiki pun still lagi nak buat side job. Mama tak letih ke?


Jawapannya memang tak letih. Seronok lagi ada. Masa mula-mula start biz, takde pikir pasal big why pun. Main redah je, suka tolong orang dapat benefit dari apa yang kita jual. Tapi, lepas satu, satu, kejadian yang buatkan saya mula terpikir. Kenapa saya kena buat semua ni? Anak-anak saya perlukan saya, saya tempat anak-anak bergantung harap sekarang ni.

Kerja sekarang memang seronok, saya memang suka my full time job now, but actually saya terpaksa korbankan banyak masa dengan anak-anak. Huhu...

Selalu berharap one day, i can just work from home...sentiasa ada dengan anak-anak, bisnes tetap jalan dan tetap dapat buat kerja yang saya suka...i can see it from my side job now.

InsyaAllah...mudah-mudahan. Doakan saya ye 😉


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments

Post a Comment