Pencuci Pinggan Mangkuk Yang Memelihara Kulit

Image result for hari raya aidiladha 2016

Esok umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidiladha, insyaAllah. Banyak aktiviti korban kan, ada jugak yang buat kenduri tahlil dan sebagainya.

Seronok memang seronok bila menjamu orang ramai makan, berkumpul sanak saudara...tapi ada part mencabar bila dah kumpul ramai-ramai maca, ni...part mencuci pinggan kannn, hahaha...i feel u...

Non stop kena cuci pinggan mangkuk, cawan, sudu, periuk belanga...huwaaa...kecut jari terus...tu belum lagi siapa yang ada kulit sensitif, habis luka-luka pedih jari jadinya, huhu...


Tapi saya tak risau sebab saya ada pencuci pinggan mangkuk yang memelihara kulit saya, iaitu Hand Dish Wash Shaklee ni...WAJIB ada kat kampung!!!


pencuci pinggan mangkuk yang memelihara kulit


Kelebihan Hand Dish Wash Shaklee


nontoxic
natural
hypoallergenic
no phosphates
dihasilkan daro kelapa dan jagung

Sangat memelihara kulit dan juga environment friendly tau...Mak saya memang ada jari sensitif, tapi bila guna yang ni, takde dah luka dan pedih-pedih di jari mak, Alhamdulillah.

pencuci pinggan mangkuk yang memelihara kulit


Saya dah siap-siap bekal kat mak sebotol lagi...yang kat kampung dah nak abis dah. Mahal ke? Tak lah...RM28 sahaja!!! Dan....boleh tahan lebih dari 6 bulan tau!!! Memang berbaloi sangat.

Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada seluruh muslimin dan muslimat. Semoga kita dapat memahami erti pengorbanan sebagai seorang muslim.



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments

  1. Bestnya pencuci ni! Takde dah pedih2 tangan lepas basuh pinggan

    ReplyDelete

Post a Comment