Impian Saya Dalam Bisnes


Mood Berangan Lagi!!!  💕

impian saya dalam bisnes


Bayangkan bila dah tua nanti, duduk di beranda rumah banglo setingkat atas bukit banyak taman bunga saya tu, haha...bersama my other half berkebun, bermain dengan cucu-cucu, masih sihat dan kuat, travel around the world, tunaikan haji dan umrah, debt free...pendek kata masa tua yang bermakna.


Ini impian saya dalam bisnes SHAKLEE.

Impian ini bukan untuk diri saya sendiri sahaja, tapi jugak untuk kita semua. Saya nak kita semua dapat menikmati masa tua dengan penuh gembira, dapat beribadat dengan sempurna. Bukannya dihabiskan dengan ulang-alik ke klinik, atau pun terlantar di katil hospital, nak bergerak susah, dan mungkin akan menyusahkan anak cucu. Itu yang saya nak elakkan.

Pelaburan ini bermula sekarang, dan saya yakin Shaklee lah jalan untuk saya tunaikan impian ini.

Yang ingin bersama-sama saya capai impian masing-masing, jom...be one of my fighter!


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments