Sindiket Sukses Series Rich Family


Master Lydzar Rusman, my neni...telah melancarkan Sindiket Sukses Series, program untuk anak cucu Rich Family, untuk beliau turunkan ilmu kepada kami, supaya sama-sama kami dapat berjaya dalam bisnes Shaklee ni. Bagus kan neni saya, tak kedekut ilmu, mahu pun wang ringgit. Lagi banyak kita memberi, lagi banyak kita akan dapat.
Mei lepas, saya sempat join dua aktiviti Sindiket Sukses Series ni. Yang pertama kelas di Shaklee KL, bersama group Miracle (group mami saya, Fara) dan anak cucu Rich Family yang lain. Bisnes Shaklee ni memang family friendly, takde rasa bersalah nak tinggalkan anak-anak. Angkut semua sekali, anak-anak bermain, mak-mak menimba ilmu...terbaik kan!!




 



 

 


Aktiviti kedua di Kalumpang Resort, memang best. Dapat mandi sungai (kejap je, sebab hujan), mandi kolam (yang ni anak-anak lah seronok), dinner BBQ, dan kelas oleh Master Lydzar keesokannya harinya. Suasana resort yang nyaman memang best untuk dapat ilmu dari neni, dan dengar sharing dari kawan-kawan lain. Tak rugi langsung join akiviti ni.
 











Nak jadi sebahagian daripada family kami? Jom!!! Memang best, happening, dan terbaik!!! RM65 saja untuk menjadi ahli Shaklee seumur hidup. Tiada paksaan untuk berbisnes, terpulang pada diri kita sendiri. Kalau nak jadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan kita, mentor-mentor di Rich Family & Miracle sedia membimbing kita.

Nak beli supplement secara online? Senang saja, klik link di bawah dan anda akan terus dapat membuat pembelian di website rasmi Shaklee. Boleh pilih supplement yang anda mahukan ye...mudah, pantas, dan selamat!!
Order Online - Vitamin Shaklee

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments