Cyst Kecut Dengan Supplement Shaklee

Cyst adalah antara penyakit yang selalu dialami oleh kaum wanita. Cyst adalah ketumbuhan biasa bukan kanser yang paling kerap dijumpai di dalam uterus. Kebanyakan kes-kes lambat berkembang dan tidak menyebabkan apa-apa gejala dan hanya peratusan kecil kes-kes yang memerlukan rawatan perubatan. Ia dikategorikan mengikut di mana ia membesar di dalam rahim. Beberapa kajian menunjukkan bahawa sehingga 75% wanita akan mengalami cyst sepanjang hayat mereka.




Hampir semua penyakit adalah disebabkan oleh radikal bebas yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit termasuklah cyst yang berkemungkinan boleh menjadi kanser. Pengambilan supplement yang kaya dengan antioksidan dapat membantu dalam menyekat aktiviti radikal bebas ini. Vitamin ACE yang berperanan sebagai antioksidan, penting untuk kita amalkan sebagai supplement harian kita.


Supplement Shaklee Yang Disyorkan

Carotomax (Vitamin A)

  • Vitamin A terkenal sebagai antioksidan hebat yang mampu berperang melawan kanser yang disebabkan oleh radikal bebas di dalam tubuh. Vitamin ini tersedia pada sumber makanan dalam bentuk retinol, dan pada sumber makanan nabati dalam bentuk beta-karoten. Sebagai antioksidan, beta-karoten lebih memainkan peranan. Ia merupakan agen yang sangat efektif dalam menstimulasi sistem kekebalan untuk melindungi tubuh.
  • Carotomax Shaklee adalah vitamin A dalam bentuk beta-karotena dan hanya akan ditukar menjadi vitamin A apabila diperlukan sahaja. Ia terdiri daripada 6 jenis karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia dan kita sebagai manusia tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.

Sustained Release Vita-C (Vitamin C)
  • Vita-C Shaklee ialah bersifat Sustained Release 500mg yang mana vitamin C akan dilepaskan secara perlahan-lahan sebanyak 100mg setiap jam. Ia juga mengandungi Bio-flavonoid C Complex yang membantu meningkatkan penyerapan vitamin C dan menghalang daripada dirosakkan oleh pengoksidaan dalam badan. Fungsi vitamin C adalah sebagai bahan antioksidan untuk melawan radikal bebas di dalam badan kita.
  • Vitamin C juga meningkatkan tahap imunisasi badan kita serta mempercepatkan proses penyembuhan sekali gus meningkatkan jaringan kulit untuk kulit kekal awet muda. Dapat mencegah penuaan akibat serangan radikal bebas serta menghalang sinaran uv matahari.

Vita-E Complex (Vitamin E)
  • Vitamin E adalah vitamin larut lemak dan merupakan salah satu daripada antioksidan yang dapat melindungi tubuh daripada serangan radikal bebas. Peranan utamanya adalah melindungi lemak politaktepu atau lemak baik, dan komponen sensitif yang lain seperti vitamin A dari dimusnahkan oleh tindakbalas pengoksidaan yang merosakkan. Turut mengurangkan risiko penyakit jantung dan inflamasi.
  • Vita-E Complex Shaklee mengandungi vitamin E asli daripada minyak sayuran. Ia juga mengandungi Selenium yang melengkapi fungsi vitamin E. Diperkuatkan lagi dengan campuran Grape Seed Extract yang 50x lebih hebat daripada vitamin E dan 20x daripada vitamin C.

GLA Complex
  • Cyst dirangsang oleh hormon estrogen. Kandungan hormon estrogen yang berlebihan menggalakkan pertumbuhan cyst. Biasanya terdapat perimbangan di antara 2 jenis hormon di dalam badan wanita. Estrogen sentiasa dikeluarkan oleh ovari, manakala progesteron hanya dikeluarkan apabila berlakunya ovulasi.
  • Tanpa ovulasi, tiada hormon progesteron dikeluarkan dan ini meningkatkan paras hormon estrogen di dalam badan, sekaligus meningkatkan risiko terjadinya cyst, atau ketumbuhan lain seperti fibroid.
  • GLA Complex Shaklee membantu mengstabilkan kembali hormon di dalam badan, dan ini dapat membantu mengurangkan risiko terjadinya ketumbuhan ini. Selain itu, ia juga dapat membantu pengecutan cyst.
Nak order set ini secara online? Senang saja, klik link di bawah dan anda akan terus dapat membuat pembelian di website rasmi Shaklee. Mudah, pantas, dan selamat!!
Order Online - Set Rawat Cyst Fibroid Shaklee

Testimoni







Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments