Kekal Cergas Ketika Berpuasa

Hausnya...
Letihnya...
Tak larat lah...
Keringnya tekak ni...

Itu antara ayat-ayat yang selalu kita dengar, atau kita sendiri yang alami ketika berpuasa kan. Dengan cuaca yang panas dan kering sekarang ni, memang dugaan untuk kita di bulan Ramadhan tahun ini. Hari ni, hari pertama seluruh umat Islam menjalankan ibadah puasa. Sahur tak pagi tadi? Ada yang terlajak tidur (gara-gara tengok World Cup, hehe), ada yang terlupa nak set alarm (hujung minggu kan...hehe), dan macam-macam lagi lah. Sahur sangat penting bagi kita yang berpuasa, banyak rahmat dan keberkatan yang kita boleh dapat dengan bersahur. Tak perlu makan berat-berat sangat, cukup untuk mengalas perut dan yang penting kita ambil keberkatan sahur itu.

Saya pun masak simple je, tapi menu utama yang akan jadi menu wajib sahur adalah set Mighty 3 Gems Shaklee!! Gabungan ESP, Mealshakes, dan Performance Drink...untuk bekalan tenaga sepanjang hari.


Boleh baca entry saya mengenai set Mighty 3 Gems, di sini. Kali ni, saya nak cerita mengenai minuman yang memang jadi hot item di bulan puasa, iaitu Shaklee Performance. Jumaat lepas dah out of stock di branch okay!! Nasib baik boleh online beli lagi...huhu. Ringkasnya Performance Drink ni seperti minuman isotonik yang ada di pasaran, tapi lagi bagus dan tanpa gas ye.

Performance - Pure Hidration Drink
 

  • Menjadi pilihan para atlet - sebelum, semasa dan selepas latihan
  • Terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air
  • Mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga
  • Campuran elektrolit OPTY-LITE proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum
  • Dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi
  • Dapat memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk kalsium dan magnesium
  • Dapat memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina

Best kan Performance Drink ni? Sebab itulah menjadi pilihan ramai menjelangnya bulan puasa. Kita perlu kekal aktif untuk menjalankan tugasan kerja seharian. Bulan puasa bukan alasan untuk kita perlahankan prestasi kerja. Cabaran lebih sukar untuk ibu-ibu yang menyusukan anak mereka, pumping session masih perlu dilakukan supaya tidak putus bekalan susu. Jangan risau, Set Mighty 3 Gems ni memang pilihan tepat untuk kita semua.

Nak order secara online? Boleh saja, klik link di bawah dan anda akan terus dapat membuat pembelian di website rasmi Shaklee. Mudah, pantas, dan selamat!!
Order Online - Mighty 3 Gems Shaklee

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments