Hilangkan Parut Dengan Vitamin E Shaklee


Kulit yang halus mulus tanpa cela, atau ringkasnya flawless, memang menjadi idaman setiap wanita. Siapa tak nak kan…tapi parut-parut di muka yang lambat hilang memang merungsingkan kita. Parut jerawat, parut luka, parut pembedahan, parut akibat kemalangan, sunburn dan sebagainya. Hilang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang kan. Banyak petua orang dulu-dulu yang boleh kita amalkan untuk menghilangkan parut. Shaklee pun ada jugak tau…dengan Vita-E Complex lah!!



Vita-E Complex Shaklee memang dikenali sebagai vitamin untuk kecantikan kulit, boleh baca entry vitamin cantik saya sebelum ni ye. Secara amnya, Vita-E Complex dapat;

  • membantu untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai vitamin antioksidan di mana ia akan memelihara sel-sel yang sentiasa terdedah dengan radikal bebas agar tidak rosak dan menyebabkan penuaan pramatang.
  • merawat dan memudarkan parut, tidak kira parut jerawat, parut akibat kemalangan, atau parut yang disebabkan oleh kulit sensitif.

Testimoni Pengguna Vita-E Complex Shaklee









Cara Penggunaan Vita-E Complex Untuk Menghilangkan Parut

  • pecahkan kapsul Vita-E Complex, dan keluarkan minyaknya
  • sapu pada kawasan parut setiap malam
  • ulang sehingga dapat kesan yang diingini
  • pada sebelah pagi, makan sebiji Vita-E Complex

Untuk sunburn, boleh cuba cara PM Cery kita rawat sunburn anaknya:


Ini pula model Vit E.. .bukan saya jer yang pakai masker vit E.. tapi anak saya si Faiz ni pun nak gak.. Alhamdulillah, sunburn beliau pulih.. jangan risau.. tiada bahan kimia berbahaya.. tak perlu telan bagai... sapu je sebelum dia tidur tu.. hihi


Untuk mempercepatkan lagi proses penyembuhan dan menghilangkan kesan parut, anda juga disyorkan untuk turut mencuba Energizing Soy Protein Shaklee (ESP). ESP membantu mempercepatkan proses pembaharuan sel kulit, dan penghasilan sel kulit baru ini akan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri. Pengalaman mereka yang sebelum ini mengamalkan Vita-E Complex dan ESP mendapati parut mereka lebih cepat pudar.

Nak beli Vita-E secara online? Senang saja, klik link di bawah, dan anda akan terus dapat membuat pembelian di website rasmi Shaklee. Mudah, pantas, dan selamat!!
Order Online - Vita E Complex Shaklee
Order Online - ESP Shaklee


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments