Vivix Memanjangkan Telomeres Untuk Penuaan Yang Sihat

Bila kenal VIVIX baru saya tahu mengenai TELOMERES. Jom belajar biologi sikit hari ni, hehe...

vivix memanjangkan telomeres

TELOMERES


Telomeres adalah "cap" atau tudung yang jaga sel-sel DNA kita semua. Kalau rosak telomeres ni, habis lah sel-sel kita mati. Makin banyak sel mati, penyakit pun akan mudah menyerang.

Telomeres memendek akibat penuaan dan serangan radikal bebas dan kemudiannya terus rosak dan sel akan mati. Apabila sel telah mati dan tiada sel baru yang terbina, kita akan mudah mendapat penyakit terutamanya yang berkaitan dengan penuaan dan serangan radikal bebas seperti serangan jantung, tekanan darah tinggi, kencing manis, KANSER dan banyak lagi penyakit kronik lain.

vivix memanjangkan telomeres


Kaitan VIVIX dan TELOMERES


vivix memanjangkan telomeres

 
Nampak tak kat kotak VIVIX yang baru tu tulis apa?


"LONGER TELOMERES"
"In a preliminary clinical studies, Shaklee users who took vivix had a 40% lower rate of telomere shortening across the adult age range compared to a healthy control group."


"TELOMERES YANG LEBIH PANJANG"
"Dalam satu ujian klinikal awal, pengguna vivix akan mengalami pemendekan telomere 40% lebih perlahan berbanding dengan mereka yang dalam kumpulan yang sihat dan tiada apa-apa penyakit."


vivix memanjangkan telomeres

Sebab tu kita kena minum VIVIX untuk tolong jaga hujung sel. Kajian membuktikan keupayaan VIVIX memanjangkan telomeres. Hujung sel (caps/Telomeres) yang panjang akan sentiasa menjaga sel dari rosak. Bila sel tak rosak atau mati, InsyaAllah badan terlindung dari penyakit-penyakit berbahaya dan kita dapat melalui proses penuaan yang sihat.

Boleh refer hasil kajian Dr Elizabeth Blackburn (penerima ANUGERAH NOBEL 2009) mengenai VIVIX memanjangkan telomeres di link bawah ini,
http://www.legacyofhealth1.com/research-update-the-shaklee-telomere-research-landmark-study-ii.html

vivix memanjangkan telomeres


So, di sini kita nampak manfaat VIVIX yang membantu memastikan telomeres ni sentiasa panjang dan sel/DNA terlindung dari kerosakan dan radikal bebas. Sebab tu bila kita tengok mereka yang mengamalkan VIVIX nampak awet muda dan sihat belaka. Alhamdulillah...


Belum terlambat jika anda pun ingin jadi seperti mereka. Dapatkan sebotol VIVIX anda daripada saya sekarang ;)


Age gracefully and healthy with VIVIX!!



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments