Supplement Pilihan Saya

Dari mula kenal Shaklee pada tahun 2012, sehinggalah sekarang saya tetap setia bersama Shaklee. Orang lain cadangkan jenama supplement yang lain pada saya, saya tidak berminat. Saya senyum je...kenapa Shaklee supplement pilihan saya? Dan kenapa patut jadi pilihan anda juga?

Kelainan Shaklee yang tiada pada supplement lain

supplement pilihan


This is why i choose Shaklee...


Shaklee telah melaburkan sebanyak RM250 juta hanya untuk ujian klinikal dan jugak R&D!!!

Setiap tahun lebih 100,000 ujian kualiti dijalankan untuk memastikan mutu produk ditahap optimum!!!

They have their own R&D center based in US

Dah bertapak lebih 60 tahun di pasaran dengan multivitamin berusia 100 tahun yang pertama di dunia!!


Waduhh...bukannya sebarang produk ye, dan bukannya produk bundle dari satu kilang yang sama tapi brand dan packaging lain-lain...opsss 😜

Saya cuba dan guna sendiri, rasa keberkesanannya sendiri, baru lah saya berani cadangkan kepada orang lain.

Shaklee juga satu-satunya company yang berani lakukan LANDMARK STUDY ke atas produk-produknya untuk membuktikan supplement Shaklee adalah yang terbaik. Nak tau lebih lanjut mengenai Landmark Study, boleh klik SINI.

supplement pilihan


Masih belum terlambat untuk anda bertukar kepada SHAKLEE!


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments