Pengalaman Pesakit Kanser Dan Penghidap Alergik Yang Berjaya Pulih



#shakleeeffect story...PART 1


Dulu Tim Bowden merupakan penghidap alergik yang sangat teruk, dan asyik kena ambik macam-macam ubat yang menyeksakan...dari ubat makan sampai lah ke ubat spray dalam hidung.

Then sampai satu masa, dia nak stop semua medication tadi, tapi nak bela kucing...haha, dah ada macam-macam alergik tapi nak bela kucing pulak...apa kes? Ada yang dia nak cuba buktikan sebenarnya.

Dia teringat ALFALFA Shaklee yang dia kenal masa muda dulu dan pernah baca mengenai NUTRIFERON jugak. So dia decide nak consume dua-dua supplement ni, dan pada masa yang sama still nak bela kucing jugak.

Rasa-rasanya apa jadi? Alergik dia makin teruk ke? NO! Its getting better! Bila dia konsisten ambik alfalfa dan nutriferon, semua alergik dia stop terus...walaupun ada kucing dalam rmh. Nampak tak, kucing tak salah, haha...bukan tu je, dia jadi lebih bertenaga, dan dapat tidur lena setiap malam.

Kesimpulannya, vitamin Shaklee sangat-sangat membantu meningkatkan imuniti badan dia secara semulajadi. Betapa eksitednya dia dengan result yang dia dapat, tak lama kemudian dia stop kerja dan fokus untuk buat bisnes Shaklee. Sebab dia tau, produk ni memang berkesan.

Kata-kata yang dia pegang dari Dr Forest C. Shaklee...



"Your future will be exactly what you decide to make it"

Nice quote 

Have you decide how you want to make your future?


**************************************************************************************************************************************



#shakleeeffect story...PART 2


Barbara adalah pesakit kanser dan disahkan mempunyai breast cancer pada Oct 2006. Dia telah menjalani beberapa proses kemoterapi termasuklah pembedahan membuang ketumbuhan tersebut.

Selepas kemoterapi, dia mengamalkan beberapa supplement Shaklee, iaitu NUTRIFERON, VITALEA, OSTEMATRIX dan VITA C. Dan selama 6 bulan sebelum last check up, dia turut mengambil VIVIX. Semasa check up, Physician dia yang juga merupakan Ketua Pakar Bedah bahagian Kanser Payudara di Moffit Cancer Center, Tampa, Florida, mendapati result ujian darah Barbara sangat bagus dan memberangsangkan.

Barbara tanya ada tak apa-apa rawatan yang boleh menyembuhkan kanser dia ni? Doktor bagitau buat masa sekarang takde...tapi mereka tengah study satu substance yang dipercayai mampu merawat breast kanser dan dapat mengelakkan ianya daripada berulang, begitu juga dengan kanser prostat. Mereka memohon geran 1juta dolar untuk study tersebut. Nak tau taknapa substance tu? Doktor menyebut RESVERATROL!!

So Barbara terus bagitau Doktor yang dia memang mengamalkan resveratrol (daripada vivix), dan doktor sangat terkejut sebab dia lah orang pertama yang mereka lihat berjaya menunjukkan keberkesanan resveratrol dengan sangat baik. Barbara terus ditawarkan untuk sama-sama terlibat dlm studi tersebut.

Wow...Shaklee awal-awal lagi dah nampak manfaat resveratrol ni pada kesihatan manusia, dan terus menghasilkan VIVIX. Untung kita yang memang dah amalkan vivix ni, insyaAllah dapat membantu kita mencegah penyakit yang berbahaya.




Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments