ESP Shaklee Lengkap Dengan 20 Asid Amino Penting


asid amino penting


Apa yang best sangat ESP ni? Since bulan ni promo ESP kan, saya nak bagitau la satu benda yang buatkan ESP ni soooo special...takde kat produk soya lain (walaupun yang organik/non-GMO di pasaran)


🌸 ESP satu-satunya produk yang dibuktikan secara saintifik mengandungi semua protein asid amino penting yang diperlukan oleh badan kita...termasuk 9 essential asid amino yang badan kita takkan boleh hasilkan sampai bila-bila

Kalau kita expect dah dapat sumber protein yang cukup dari yang kita makan hari-hari macam ayam atau ikan goreng tu, actually protein dia dah berkurang sebab dah kena panas
🌸  protein sangat sensitif dengan haba di mana tinggi sikit je haba boleh menyebabkan protein tu berubah kepada struktur gumpalan yang kemudian buat badan kita susah nak serap. Bila susah nak serap, sel jadi tak cukup protein.



asid amino penting



Kenapa protein asid amino penting untuk badan?

🌸 Sebab semua sel dalam badan ni perlukan protein yang secukupnya untuk sel-sel tu bekerja. Bila sel kita tak cukup protein, sel-sel yang mati tak dapat nak digantikan dengan sel-sel baru yang lebih sihat. Bila sel-sel yang diganti tu makin lama makin tak sihat (selbab tak cukup protein), tu yang satu-satu penyakit datang. Kulit kusam lah, jerawat tak hilang-hilang lah, badan-badan lemah, imuniti badan lemah, etc..

Kesimpulannya, protein-protein ni sangat penting untuk sel badan kita dan ESP adalah satu-satunya produk (dibuktikan secara saintifik) yang mampu membekalkan semua keperluan protein.


Nak tau lebih lagi apa yang best dengan ESP ni...klik SINI ye...

So, jangan lupa dapatkan setong ESP bulan ni sebab ESP satu-satunya produk yang ada semua asid amino 😉



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments