Kesedaran Tentang Kepentingan Kesihatan, Sebab Saya Perlu Kembangkan Empayar Shaklee Saya

Tengok uncle mat salleh dalam gambar ni, umur 70 tahun tapi segak bergaya. Tengok Tun Dr Mahathir, masih kuat dan cerdas walaupun umur dah lebih 90 tahun.

Apa rahsia mereka?


kesedaran tentang kepentingan kesihatan


Kalau anda semua nak tahu, uncle tu dah 40 tahun amalkan supplement SHAKLEE tau...Tun Mahathir pun mengaku dia ambik macam-macam supplement untuk maintain sihat, salah satunya multivitamin Shaklee, iaitu VITA-LEA.

Delegasi Shaklee Malaysia ke US baru-baru ini sendiri dapat lihat betapa ramai golongan warga emas di sana yang nampak cergas dan sihat, mengaku amalkan Shaklee selama berpuluh-puluh tahun!! Tahap kesedaran tentang kepentingan kesihatan mereka sangat tinggi.

Di kalangan rakyat Malaysia pula, kesedaran tentang kepentingan kesihatan masih kurang dipraktikkan. Kita masih anggap bila tak sakit, maknanya kita sihat. Selagi tak terlantar di hospital, selagi tu lah pengambilan supplement ni bagi mereka hanya membazir duit.


"Tak payah diet-diet, lembu gemuk makan rumput je pun tetap ada pasangan."
"Tak payah makan supplement, nak mati bila-bila pun boleh mati."
"Sakit kan penghapus dosa, so biarlah sakit."

Huhu...betapa riaknya kita bila bercakap kan...

Tahu tak mencegah lebih baik dari mengubati? Melabur dalam supplement juga satu investment yang sangat menguntungkan diri sendiri. Salah satu usaha kita untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik. Di negara luar dah lama amalkan, tapi tidak di negara kita.

Sebab tu saya nak kembangkan empayar bisnes Shaklee saya, nak bagi lebih kesedaran kepada semua rakyat Malaysia, betapa pentingnya kita menjaga kesihatan sedari awal. Kesedaran tentang kepentingan kesihatan sememangnya sangat rendah di kalangan kita. Makan Shaklee berpuluh-puluh tahun, insyaAllah takkan langsung memudaratkan kita. Dah ada banyak live testimoni, LANDMARK STUDY pun dah ada, bukan sekadar cakap kosong saja.

Kalau kita ada kesedaran, kita mulakan dengan diri sendiri dulu. Kalau anda nak mak, ayah, diri sendiri, suami, isteri, anak-anak, ahli keluarga yang lain sihat, tapi tak tahu macam mana, saya ada caranya.
We can create the awareness together.

InsyaAllah



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments