Bisnes Yang Sangat Mudah, Order Online Saja

Anda tahu tak bila berbisnes dengan SHAKLEE ni sangat-sangat convenient...especially untuk saya yang ada kerja hakiki di ofis, ada family yang perlu diuruskan, pendek kata dari pagi sampai ke malam ada je benda nak kena buat.

Setiap masa sangat berharga, even kalau dapat mandi dengan tenang tanpa ada ketukan dan jeritan anak-anak pun tersangatlah heaven saya rasa, haha...

order online shaklee


Cara saya submit order customer


  • received order dari customer
  • tunggu customer bank in/transfer bayaran
  • check stok di rumah
  • kalau takde stok di rumah, saya terus bukak hanfon/laptop, pergi ke website shaklee2u
  • login and submit order, DONE!!

Just a few minutes untuk siapkan transaction. Bila saya order online, Shaklee akan direct pos barang ke alamat customer. Paling cepat esoknya abang GDEX/CITYLINK dah call nak hantar barang tau, tapi kalau alamat yang jauh-jauh tu lambat sikitla, dalam seminggu dua je. So dah jimat masa dan tenaga kita untuk ke branch atau pejabat pos.


Segala info debit/kredit kad kita akan selamat disimpan dalam shaklee2u, so takde nak pening-pening cari kad or info kad kita tu...even alamat delivery pun kita boleh save siap-siap utk regular customer tau. Sambil lipat kain, layan anak-anak atau berehat pun dah boleh submit order.

Takde alasan untuk kita tidak maju ke hadapan ;)




Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments