Vivix.Tonik Ajaib.Sirap Shaklee

Tonik ajaib? Apa bendanya ni? Hahaha...jgn terkejut...Shaklee pun ada tonik ajaib jugak tau. Bukan sebarang tonik...tonik ni merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Merupakan campuran botani ekslusif daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberi eropah dan lobak ungu. Lalu terhasil lah Vivix. Ajaibnya Vivix kerana kajian yg dijalankan selama bertahun-tahun telah menjadikan Vivix sebagai supplement anti-penuaan yg terbaik di dunia, dan supplement pertama di dunia yg berjaya menembusi DNA manusia. Vivix juga digelar sebagai sirap Shaklee kerana cecairnya yg berwarna merah.


Vivix untuk siapa?

Untuk mereka yg nak awet muda...
Untuk mereka yg ada kencing manis...
Untuk mereka yg ingin berhenti merokok...
Untuk mereka yg ingin meningkatkan sistem imunisasi badan...
Untuk mereka yg mahu mengurangkan risiko sakit jantung, strok, alzheimer...
Untuk mereka yg ingin memelihara kesihatan sendi...
Untuk mereka yg mahu kekal sihat...


Sesuai untuk dijadikan hadiah kepada yg tersayang...suami, isteri, mak, ayah...untuk kegunaan sendiri pun boleh jugak. Apa salahnya spend sikit duit untuk pelaburan kesihatan, beli benda yg tak berfaedah mahal-mahal tak rasa rugi pulak kan...lebih baik belanjakan duit untuk sesuatu yg dapat memberi kebaikan kepada kita dan mereka yg kita sayang...kekal muda dan sihat dengan Shaklee!!

Nak order Vivix secara online? Senang saja...klik link di bawah, dan ikut langkah seterusnya. Sangat mudah, pantas, dan semestinya selamat, kerana anda akan dibawa terus ke website online rasmi Shaklee untuk pembelian.
Order Online - Vivix Shaklee

Motto tonik ajaib Vivix Shaklee...Feel 25 Years Younger, Live 25 Years Longer...

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments