Cantik dengan Shaklee

Nak cantik tak? Siapa yg tak nak cantik? Mustahil ada yg tak nak kelihatan cantik dan menarik kan...cantik tu subjektif. Cantik tak semestinya dari segi rupa paras yg menawan persis Miss World kan. Penjagaan kulit wajah menjadi perkata yg paling utama bagi setiap perempuan. Setiap wanita mesti akan rungsing bila jerawat naik, kulit kering dan kusam, kulit berminyak, berjeragat, dan berparut. Betul tak? Nanti mula lah rasa rendah diri, dan hilang keyakinan diri. Nak berdepan dengan orang pun malu. Zaman sekarang ni, lelaki pun mementingkan penjagaan wajah jugak. Metroseksual katanya...so kalau lelaki pun dah mula nak nampak tampan, tak kan kita sebagai perempuan tak nak nampak cantik?



Untuk kekal cantik, Shaklee ada menawarkan rangkaian supplement yg dapat membantu kulit kita kekal sihat, bersih, anjal, senang cerita awet muda lah...hehe..siapa tak nak kan?

ESP Soy Protein Powder - membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu, menganjalkan kulit, memudarkan parut
Sustained Release Vita-C - anti-oksidan, membentuk kolagen, mencerahkan kulit, mempercepatkan proses pemulihan kulit
Vita-E Complex - anti-penuaan, memudarkan parut dan jeragat, mempercepat proses penyembuhan luka
B-Complex - anti-stress, mengelakkan kulit kering atau terhidrat, menggantikan sel kulit mati dgn yg baru dengan cepat
GLA Complex - menstabilkan hormon dlm badan, baik untuk kulit berjerawat, menjadikan kulit lebih berseri-seri


Selain daripada set tadi, nak lagi "gorgeous" boleh tambah supplement premium berikut;

Collagen Powder - anti-penuaan, melembapkan kulit, mengembalikan keanjalan kulit, mencerahkan dan menegangkan kulit
Vivix - menganjalkan kulit, menghaluskan kulit, anti-oksidan, melambatkan mekanisme penuaan sel

Haaa...barulah awet muda!! Nampak muda berseri-seri...flawless gitu...anak kita org ingat adik kita pulak, ahaks...best tak? Dari awal lah kita kena mula, jgn tunggu kulit muka dah kendur baru kalut nak tegangkan balik. Masa tu memang lambatlah nak nampak kesannya. Tak payah nak suntik-suntik, ambil je set kecantikan Shaklee ni. Terbukti berkesan dan selamat...

Boleh beli online ye,sangat senang dan pantas. Klik link di bawah, anda akan dibawa ke website rasmi online Shaklee2u untuk membuat pembelian Set Cantik ini. Anda juga boleh memilih mana-mana produk yang anda mahu, mengikut bajet anda, jika anda tidak mahu membeli kesemua produk yang terdapat di dalam Set Cantik ini.
Order Online - Set Cantik Gojes Shaklee

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments