Aktiviti Makan, Makan dan Buang lemak balik...

Fuhhh...weekend lepas aktiviti saya memang asyik makan dan makan dan makan je. Makan pulak benda-benda manis...haha...best sangat. Kakak ipar saya, kak tiny pandai buat kek dan memang buat part time bisnes kek di muar, Tihanie's Kitchen...boleh search kat FB. Hari sabtu lepas kami ke muar, dan memang aktiviti wajib bila ke rumah kak tiny, kami akan belajar buat kek dari dia. So macam-macamlah kami plan nak buat, firstly pavlova...yuuuummmeeh...second red velvet cupcake...irresistable...then tiramisu...marvelous!! Last time ke sana memang dah belajar buat pavlova, tiramisu, cheesekut leleh dan cheese cake. So kali ni kak tiny just nak tengok kami buat...huhuhu...kena buat sendiri ye...nervous i...dan hasilnyeee taraaaaa...




Sempat jugak celebrate birthday esha lagi sekali...and cake ni kak tiny buat sendiri, dan sangat-sangat sedap. Next time belajar buat kek ni pulak...japanese cotton cheese cake.

 
 
 
 

Bila dah asyik makan benda manis-manis macam ni, agak-agak berat makin naik ke makin turun? Tak payah timbanglah, bila pakai seluar dah ketat cukup dah bagi tahu kita makin gemukss...hehe. Sebab tu saya tak akan tinggalkan set-set vitamin Shaklee saya walau ke mana saya pergi. Will be always with me...

Nak turunkan berat badan? Pecahkan lemak? Halang lemak menempel dlm badan kita? Boleh guna rangkaian supplement di bawah;
  • Lecithin - memecahkan lemak, memastikan lemak tidak termendap di dinding membran
  • Alfalfa - Agen detoks, membantu pengeluaran lemak
  • Herb-lax - Membantu pembersihan usus, mengempiskan perut

Nak lagi power?
  • Omega Guard - membakar lemak yg terkumpul di dalam badan, mengelakkan pengumpulan lemak, menambah metabolisme badan

Kemudian kita tambah protein di dalam diet kita;
  • ESP - untuk mengelakkan kulit menggeleber, memberi tenaga, mengurangkan rasa lapar
  • Cinch Shake - menghalang kehilangan otot, melindungi metabolisme, mengekalkan tenaga


Ini yang saya amalkan untuk mendapatkan kembali berat badan semasa anak dara dulu...tengah berusaha lagi ni walaupun ramai yang dah cakap saya makin kurus...ahaks. Apa yang saya suka dengan program diet Shaklee ni adalah kita akan kurus dengan sihat. Walaupun akan mengambil masa untuk mendapatkan kembali berat badan ideal kita, tetapi pengurangan berat berlaku dengan secara sihat. Badan kita akan terasa lebih ringan, kesihatan pun bertambah baik.

Tidak seperti produk perlangsingan yang banyak berada di pasaran sekarang ni, yang menawarkan pengurangan berat badan dengan cepat, tetapi turut memberikan kesan sampingan yang tidak baik kepada kita. Mana satu yang kita nak, kurus dengan cepat tetapi membahayakan kesihatan, atau kurus perlahan-lahan tetapi bertambah sihat? Saya ada pilihan saya...kurus dengan sihat bersama Shaklee...biar lambat asal selamat!!!

Nak order set kurus ini secara online? Sangat senang, klik saja link di bawah, dan anda akan terus dapat membuat pembelian di website online rasmi Shaklee. Mudah, pantas, dan selamat.
Order Online - Set Slimming Bajet
Order Online - Set Slimming Full Package

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments