Bertukar Kepada Bahan Pencuci Mesra Alam, Gaya Hidup Shaklee

Dulu-dulu memang kurang kesedaran bab-bab alam sekitar ni. Go green ke apa benda ke memang tak ambik port 🙈. Kalau nak cari sabun mesti nak yang wangi, tak pernah tengok pun apa bahan dia. Chemical-chemical dalam tu memang tak peduli...yang penting wangi 😁

Pastu mula lah bergaru sana, tergaru sini. Kulit tangan jadi kasar, mengelupas, luka. Anak-anak senang naik alergik, jatuh sakit. Belum lagi efek pada alam sekeliling. Pencemaran-pencemaran yang disebabkan oleh bahan-bahan kimia yang berbahaya dan bertoksin yang ada dalam pencuci yang kita gunakan.

Syukur kenal Shaklee...wujud kesedaran dalam diri 😅. Baru tau mengenai bahan pencuci yang mesra alam.


pencuci mesra alam

No more pencuci pinggan mangkuk yang merengsakan tangan. No more bahan bleaching untuk putihkan baju yang boleh merosakkan fabrik dan boleh diserap masuk dalam badan kita. No more sabun baju yang hanya sekadar wangi tapi penuh dengan bahan-bahan yg berbahaya. No more pencuci lantai yang tidak mesra alam dan membahayakan kesihatan.

Bukan takat supplement, tapi dengan rumah-rumah sekali di"SHAKLEE"kan. Home should be the safest place in the whole world.

So segera lah bertukar kepada produk pencuci yang "SAFE FOR YOU, YOUR HOME & YOUR PLANET!!" 😉

#tsunamishaklee #liveamazing #shakleeeffect
#getclean #cintaTuRBO71



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments