3 Vitamin Kegemaran Saya


Walaupun dah bagi tahu banyak kali, saya tetap nak bagi tahu lagi...hehe

My feveret set forever and ever 😍
 



Set Shaklee Kegemaran Saya



Ini 3 vitamin kegemaran saya 😍

#bcomplex
🅱 anti-stress, sumber vitamin B untuk sistem saraf yang baik dan melancarkan peraliran darah dalam badan
🅱 vitamin asas kepada kesihatan kulit dan boleh dianggap sebagai skincare heroes
🅱 vitamin B adalah vitamin larut air dan mudah keluar daripada badan jika badan kita tidak menyerapnya, maka adalah penting untuk kita kerap menggantikan keperluan vitamin B oleh badan ini setiap hari

#vitaminC
kuatkan imun badan, membantu dalam pembentukan kolagen, sumber antioksidan
vitamin C yang ni sangat special sebab dilepaskan secara berperingkat (sustained release), 100mg vitamin C dilepaskan ke dalam badan pada setiap jam, so total selama 5 jam badan saya akan sentiasa mendapat bekalan vitamin C

#vitaminE
memberi perlindungan kepada kulit dgn mengekalkan kelembapan, mencegah kulit kering, kegatalan dan menghilangkan cela
menghilangkan parut dan jeragat
membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas, untuk kekal awet muda
menyembuhkan luka dengan cepat
membantu menjaga fungsi dan kesihatan saraf

 
Banyak kan fungsi dorang ni...hehe. Tiap-tiap hari wajib ambik ketiga-tiga vitamin ni, tak boleh miss. Kalau nak jugak meh roger-roger saya k 😉

#tsunamishaklee #t21great26 #cintaTuRBO84
#liveamazing #shakleeeffect



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments