Serlahkan Kecantikan Dalaman Dengan Collagen & Vita C Shaklee

Look Beautiful. Be Youthful.

Bagus sangat Shaklee ni tau. Sebelum nak buka jualan YOUTH Skincare bulan Mac depan, bulan Februari ni Shaklee buat dulu promosi untuk cantikkan diri dari dalam dengan promosi BUY 4 COLLAGEN POWDER + 1 Vit C, GET 10% DISCOUNT!


So, bila kita jaga dulu kecantikan dari dalam, proses kecantikan luaran akan jadi lebih senang.
Collagen Powder akan membantu untuk mendapatkan kulit yang lebih halus, lembut, anjal dan cerah manakala Vita-C Plus akan membantu mensintesiskan kolagen dalam badan dengan lebih cepat dan melindungi kulit dari kerosakan akibat radikal bebas.

Bila dari dalam kita dah dapat nutrisi untuk kulit yang mencukupi dan kemudian ditambah pula dengan kehebatan YOUTH dari luaran, tak mustahil orang lain yang berselisih dengan kita pasti akan memandang kita lebih dari dua kali 😝

Sebab diorang tak sangka.. “eh eh betul ke awak ni? Lain sangat muka. Sebab lagi cantik dan berseri!” 😍😍🤩🤩

Jadi, sementara menunggu pelancaran YOUTH bulan depan, apa kata grab dulu promosi set kecantikan kulit collagen + vit c ni. Bukan saja dapat diskaun, malah boleh dapat FREE MEMBERSHIP dan CASH REBATE lagi.

Jangan tunggu lama-lama. Nangis kat bucu katil nanti...hehe

Nak kulit cantik? Repair dulu dari dalam. Grab cepat promo ohsem ni. Klik 👉🏻 www.wasap.my/60193058619 untuk order dan konsultasi.




Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments