Saya Pengedar Shaklee, Dulu Kini & Selamanya

Mel tokey shaklee...tokey vitamin


Tu gelaran orang bagi kat saya...hehehe...macam company Shaklee tu ana yang punya 😜. Tapi takpe, at least orang tau apa saya buat, apa bisnes saya. Saya aamiinnnn kan je, mana tau satu hari nanti memang company Shaklee tu jadi milik saya kannnn...kekekekeke 😁😁😁


pengedar shaklee wangsa maju

Dulu saya tak minat MLM, saya memang tak suka menjual-jual barang. Suka shopping je abiskan duit 😅. Sama jugak dengan Shaklee ni, saya start sebagai pengguna dulu. Dari satu jenis ke satu jenis vitamin Shaklee saya try. Memang jatuh cinta 😍

Lama jugak saya decide nak join jadi ahli. Tapi bila dah join bertambah-tambah jatuh cinta lagi tau...memang saya tak salah pilih. Sebab...

vitamin-vitamin Shaklee terbukti SELAMAT dan BERKESAN

 
Shaklee company yang memang menitikberatkan kualiti produk mereka


geng-geng SID yang awesome, tak lokek ilmu dan tenaga


dan banyak lagi....


 

So saya akan terus berShaklee, menjadi pengedar Shaklee Wangsa Maju, Kajang dan kawasan sekitarnya, dan teruskan misi saya untuk memberi kesedaran kepada semua tentang pentingnya menjaga kesihatan. Also to get my TIME & MONEY FREEDOM!!

#tsunamishaklee #liveamazing #shakleeeffect
#shakleewangsamaju #shakleekajang
#cintaTuRBO70



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments