Landmark Study Bukti Vitamin Shaklee Selamat

Kebanyakan kajian yang dilakukan ke atas vitamin hanya berdasarkan kepada kesan jangka pendek. Sedangkan proses terjadinya penyakit itu lama dan dipengaruhi oleh faktor-faktor pemakanan lain juga.

Sebab itu Shaklee mengambil pendekatan dengan melakukan LANDMARK STUDY kepada pengguna Shaklee yang telah mengamalkan supplement mereka dalam tempoh yang panjang, almost 20 tahun!! Kajian juga dilakukan kepada pengguna-pengguna supplement brand lain dan juga mereka yang tidak mengamalkan supplement langsung. Demi mencari bukti vitamin Shaklee selamat dimakan.

Ternyata result LANDMARK STUDY ini memang sangat mengagumkan!!!


landmark study

Pengguna Shaklee berisiko rendah untuk mendapat penyakit-penyakit kronik berbanding mereka yang lain. Consume lah Shaklee berpuluh-puluh tahun pun, tidak akan merosakkan buah pinggang atau organ-organ badan yang lain.

Dah ada bukti klinikal yang membuktikan keselamatan dan keberkesanan vitamin-vitamin Shaklee. Bukan sekadar omong kosong. Landmark study ni pun dijalankan oleh pihak ketiga yang tiada kepentingan pun dalam Shaklee. Telus dan jitu gitew...

Ai like 👍😍

#cintaTuRBO65 #tsunamishaklee
#landmarkstudy #shakleeeffect #liveamazing



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments