Collagen Promo Is Back!!! Rahsia Kulit Cantik Telah Terbongkar

OMG OMG OMG!!!

Bulan Disember ni memang bulan paling best. Rahsia kulit cantik berseri-seri, bebas cela, gojes, cun, dan menawan, bukan lagi rahsia dah. Peluang terbaik untuk kita semua bulan ni.

Di atas sebab garis panduan proses pendaftaran yang baru dikenakan oleh kerajaan, Collagen Powder Shaklee akan stop penjualan untuk sementara waktu bermula dari 1 Januari 2015, bagi proses kualiti dan keselamatan. Pihak Shaklee tahu penggemar dan pengguna setia collagen Shaklee mesti akan menangis bila collagen dah stop jual for temporary. So sehingga 31 Disember 2014, promosi Shaklee Collagen Powder BUY 3 FREE 1 telah pun berlangsung!!! Bersama-sama dengan promosi Vita-C dan Vita-E bulan ni. Pakej hebat untuk rahsia kulit cantik ;)

rahsia kulit cantik


Best sangat!!! Boleh buat stok, boleh jimat lagi duit. Pastikan bekalan kolagen anda tak terhenti ye...cepat-cepat grab promo ni. Kita tak tahu bila akan ada balik, sebab masa vita-c dihentikan jualan dulu, setahun jugakla takde stok seluruh Malaysia.



Kenapa collagen shaklee adalah yang terbaik? Baca SINI


Jangan pikir banyak sangat, sebelum kulit kita kendur, berkedut cepat, adik kita disangka anak pulak, baiklah sambar promosi collagen ni. Tahun depan takde stok dah tau...haru nanti, huhu...cepat-cepat contact saya ;)




Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments

Post a Comment