#ShakleeEffect


$250,000,000 (banyaknya kosong...US Dollar ye, bukan RM) diperuntukkan setiap tahun untuk Shaklee jalankan R&D, Ujian Klinikal dan ujian-ujian yang lain ke atas produk-produknya. Lebih 83,000 ujian kawalan kualiti yang dijalankan. Ujian klinikal ini untuk memastikan setiap produk Shaklee benar-benar berkualiti, selamat, dan berkesan. Ujian-ujian ini tidak wajib pun, tapi Shaklee sanggup melaburkan sejumlah wang yang besar setiap tahun. Tidak hanya mementingkan keuntungan semata-mata, tapi Shaklee sanggup beri lebih dari itu.


The Shaklee Effect

Shaklee membantu mengubah hidup kita dengan langkah yang mudah dan kecil sehingga menjadi hasil yang besar dan hebat. Semuanya bermula dengan menghasilkan produk yang sangat bagus, yang sangat berbaloi untuk dikongsikan kepada semua. Seterusnya membantu meningkatkan tahap kesihatan dan menaiktaraf hidup masyarakat seluruh dunia.


Shaklee percaya, apabila setiap orang sanggup untuk memulakan satu langkah yang kecil, dengan tidak hanya mementingkan diri sendiri, tetapi sanggup berkongsi kebaikan yang kita perolehi dengan orang lain, ini sekaligus membuatkan kita semua bersama-sama melakukan perubahan kepada masyarakat dan juga alam sekitar.

Real People.Real Results.


Kebaikan produk Shaklee bukan sekadar omongan kosong, kami semua adalah bukti keberkesanan produk Shaklee. Setiap SID (Shaklee Independent Distributor) memang menggunakan produk Shaklee, dari rangkaian vitamin sehinggalah ke rangkaian homecare, dan kami sendiri merasakan keberkesanannya. Saya menjadi SID setelah menggunakan Shaklee selama setahun, kerana gembira dengan kesan positif yang saya dapat. Menyesal jugak sebab lambat buat keputusan untuk jadi SID ni, dan menyesal jugak sebab lambat kenal Shaklee. Saya memang mengamalkan supplement sejak dari muda lagi, tapi tiada yang sebagus Shaklee.

Bila dah rasa keberkesanannya, sudah semestinya saya akan share pasal Shaklee dengan orang yang rapat dengan saya, family, kawan-kawan, sebab saya pun nak mereka semua hidup sihat dan dapat mengubah tahap kesihatan mereka. Kalau benda tak bagus, saya pun tak nak bagi tahu orang. Bagaimana Shaklee dapat mengubah hidup kita? Guna dulu, rasa sendiri kebaikannya, kemudian berkongsi dengan orang sekeliling, itulah Shaklee Effect.



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments

Post a Comment