Bengkel Nutrisi Shaklee 2014


Semalam 23 August 2014, saya telah menghadirkan diri ke Bengkel Nutrisi Shaklee bersama dengan Noor dan Fara, di Berjaya Hotel, Berjaya Times Square. Yelah, nak tambah ilmu tentang produk, dan dapat info yang betul. Selama ni saya google je, tapi semalam memang lebih paham sebab diterangkan oleh pakar nutrisi sendiri. Bengkel yang cukup padat dengan info, dan menarik. Tak rugi bayar RM40 untuk hadir.
Semua produk supplement Shaklee diterangkan oleh nutritionist mengenai bahan-bahan yang digunakan, dan semestinya The Shaklee Difference. Apa yang membuatkan supplement Shaklee berbeza dengan supplement lain yang ada di pasaran.

Masa bengkel berlangsung, kami disediakan dengan ESP dan Performance Drink. Memang best lah sebab saya tak sempat minum ESP sebelum keluar rumah. Vitamin pun lupa nak ambik, huhu...kelam kabut sungguh. Nasib baiklah Noor ada bawak bekal vitamin, dapatlah paw Vita-C dia, hehe. Thanks Noor! Nutrionist pun bagi kami seorang sebiji Vita-E, dan dapat lah rasa pakai collagen mask di tangan. Memang terus boleh nampak perbezaan selepas pakai collagen mask, tangan yang telah disapu collagen mask nampak lebih bersih dan licin. Rugi tak ambik gambar sebelum dan selepas. Boleh try buat lepas ni, kat muka lah ofkos, ahaks.
Suasana dalam dewan
 

With Noor and Fara


 

Lunch yang memang superb delicious, sempat ambik gambar ni je, hehe
Peserta cilik, Amsyar...hehe

Dari pagi sampai ke petang menimba ilmu, di akhir bengkel kami kena jawab soalan ye, nak uji sejauh mana kami paham mengenai produk-produk Shaklee. Saya tak dapat full score, 3 salah, hehe...tapi saya berjaya dapat hadiah B-complex, best best!!!



Now I'm graduated from Shaklee University!!!

Shaklee sememangnya mementingkan kualiti setiap produknya, dan menitikberatkan keberkesanan dan kebaikan yang semua orang dapat nikmati. Sesuai dengan falsafahnya, Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, dan Sentiasa Mesra Alam.


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments

Post a Comment