Nak harga ahli...jadilah ahli Shaklee

Salam jumaat...sejak kebelakangan ini hangat topik mengenai peraturan yg semakin ketat. Shaklee Independent Distributor semakin ramai sekarang, dan of course la saingan semakin sengit. Oleh itu ramai yg mula bermain dgn perang harga, dgn memberi harga ahli kepada customer. Malah ada yg memberikan harga yg lebih rendah dr harga ahli!! Wah, dimana untungnya di situ? Keliru sekejap saya...sanggup rugi hanya sebab nak dptkan point dan naik rank. Niat yg jauh tersasar tu...

 

 

Jadi, mulai sekarang new enforcement ini telah mula berkuatkuasa. Hanya harga retail sahaja yg dibenarkan. Sebenarnya harga vitamin Shaklee tidaklah terlalu mahal. Kebanyakan vitamin Shaklee ini tahan lebih dari sebulan. Berbaloi-baloi okay...dan kebaikan yg kita akan dapat tu yg lebih berharga sebenarnya. Jangan berkira utk kesihatan diri kita dan family sendiri. Mencegah lebih baik dari mengubati.

Nak jadi ahli? Sangatlah digalakkan, sebab banyak kelebihan bila dah jadi ahli ni, tak rugi pun. Marilah sertai kami...


Nak beli supplement secara online? Senang saja, klik link di bawah dan anda akan terus dapat membuat pembelian di website rasmi Shaklee. Boleh pilih supplement yang anda mahukan ye...mudah, pantas, dan selamat!!
Order Online - Vitamin Shaklee

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments