ESP oh ESP...

Sana sini bercakap mengenai ESP...antara produk Shaklee yg paling ramai penggemar, dan produk mesti ada untuk setiap pengguna Shaklee. Bulan ni bulan ESP...memang berita gembira utk kami...hehe.




ESP Soy Protein Isolate Powder ni memang banyak khasiatnya. Banyak golongan yg boleh mendapat manfaat dr ESP ni tau. Saya sendiri mula menggunakan ESP pada bulan Ramadhan tahun lepas. Untuk extra energy sepanjang bulan puasa. Alhamdulillah, saya kurang penat dan letih, malah bertenaga sepanjang hari. Masa berbuka pun takde la rasa nak makan dgn byk. Bonus point yg saya dapat dr amalan minum ESP sepanjang Ramadhan nak tau tak? Timbang berat masa Raya, berat turun 5kg ye...happy sangat!! Terus dah blh pakai seluar lama, seluar baru beli dah longgar...hehe. Ramai yg tegur kekurusan I ye...hehehe. Mula-mula minum ESP rasa mengantuk sikit, healing crisis katanya, lama-lama dah okay.

So pada siapa-siapa yg ada rasa kesan negatif di awal pengambilan ESP atau apa-apa supplement, itu hanya lah bersifat sementara sahaja. Ianya adalah proses utk penyesuaian dgn badan kita. Pada post yg lain saya akan ceritakan mengenai healing crisis pulak ye.

Nak beli ESP? Sekarang dah senang, klik saja link di bawah, anda akan terus dibawa ke website Shaklee2u, untuk membuat pembelian. Mudah sangat.
Online Order - ESP Shaklee

Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments