Alfalfa, Raja Tumbuhan


Salam....my previous entry saya janji nak cerita apa side effect yg saya dpt kan bila ambik alfalfa ni...hehe...meh nak cerita...

Dr zaman anak dara sampai la dah anak dua ni, saya period selama dua minggu tau, memang lama...tu pun kadang-kadang terlajak lebih 15 hari. Jumpa pakar, buat scan memang takde masalah. So saya tak risau sgt la pasal ni.

Bila dah start makan alfalfa, tiba-tiba period saya cuma 7 hari je...tiap-tiap bulan seterusnya jadi seminggu jela period...hehe...suka sgt tau, dah normal. Selain dari itu, saya nak membuang pun jadi senang je...hehe...memang suka la.

Lagi satu pulak, berat badan makin kurang okay...ni yg paling suka...hehehe..boleh kurus. Last sekali, malu pulak nak cerita, bhgn intim makin rapat ye...hehehehe...suka ke tak? Paham sendiri la ye...

See, tak ke banyak side effect yg saya dapat? Dari tujuan asal nak tambah susu, terus dpt benefit lain pulak. Memang seronok, tak sangka dipertemukan dgn produk yg sgt berkesan. I like!!!


Saya rumuskan kebaikan Alfalfa Complex Shaklee ni ye:

1. Tumbuhan terbaik yg mengandungi segala zat keperluan badan
2. Melegakan sakit sendi dan belakang
3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan
4. Memberi kelegaan semasa haid
5. Baik utk mereka yg menghidap arthritis
6. Bagus utk alergi dan ekzema
7. Sesuai utk penghidap athma
8. Mencuci usus bagi membuang toksin
9. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
10. Meneutralkan asid dalam badan
11. Merawat masalah keputihan pada wanita
12. Membesar dan menegangkan payudara
13. Bertindak seperti kacip fatimah
14. Memulihkan urat selepas bersalin
15. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
16. Melegakan sembelit
17. Meningkatkan stamina suami
18. Membuang angin dlm badan
19. Milk booster

Banyak kan kebaikan alfalfa ni...memang sesuai la digelar Raja Segala Tumbuhan. Tak kenal maka tak cinta ;)

So attention to those yg nak kurus...nak tambah susu badan...ada masalah resdung...dalam pantang...nak repair masalah dalaman...dan byk lg la, boleh la cuba Alfalfa Complex Shaklee ye...berbaloi. Nak kan lebih info, hubungi je saya...

Nak order online? Boleh jugak...klik link di bawah ye. Anda akan terus ke website online rasmi Shaklee untuk urusan pembelian...boleh pilih Alfalfa (S) 330bj atau Alfalfa (L) 700bj.
Online Order - Alfalfa Complex Shaklee



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments