Berjaya Bersama Shaklee, Jom Sertai Saya Tambah Pendapatan Anda

Assalamualaikum...its May!!!

Sedar tak sedar kita dah hampir di pertengahan tahun 2017. Bulan Mac dan April yang lepas merupakan bulan yang sangat awesome untuk saya.

tambah pendapatan dengan bisnes Shaklee

Syukur Alhamdulillah, saya berjaya naik rank Supervisor pada bulan Mac dan Senior Supervisor pada bulan April. Pernantian sekian lama tiba jua. Banyak lagi tangga yang perlu saya daki untuk berjaya bersama Shaklee, semoga dipermudahkan.

Walaupun bisnes Shaklee ni sekadar part time, tapi saya sangat sayangkan bisnes ni. Saya tahu ia boleh dijadikan karier sepanjang hayat. Saya seronok dengan apa yang saya buat sekarang. Bila lebih ramai yang mula sedar akan pentingnya menjaga kesihatan dari awal, dan pentingnya pengambilan supplement pada masa sekarang. Dan bila saya berjaya tambah pendapatan bulanan saya.

Tahniah juga untuk anak didik saya yang berjaya naik rank Supervisor pada April lepas, Suriati Anwar. Seorang WAHM berumur 26 tahun, yang sangat gigih dan fokus dengan apa yang dilakukannya. Tiada yang mustahil jika kita benar-benar berusaha untuk dapatkannya.

tambah pendapatan dengan bisnes Shaklee

3 bulan dia fokus berbisnes, akhirnya income 4 angka menjadi miliknya. Jangan sangka surirumah tak boleh berjaya tau...

Saya membuka peluang kepada anda di luar sana yang ingin mengubah nasib anda, ingin menambah pendapatan keluarga, ingin menjadi insan luar biasa, untuk bersama-sama saya mengejar impian masing-masing dengan Shaklee. Saya sedia membimbing anda.


Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYSIA!

Perkara pertama dalam memilih bisnes ialah PEMILIHAN MENTOR. Mentor yang baik akan membawa anda kepada kejayaan dunia akhirat. Mentor yang sebaliknya? Naudzubillah.

Jadi saya nak terangkan kelebihan berbisnes Shaklee dengan group #ezf di bawah bimbingan saya:

 

1. COACHING ONE TO ONE

Sekiranya anda serious membina empayar bisnes, saya akan bimbing anda secara personal.


 

2. SISTEM DAN SILIBUS TERSUSUN

Saya akan bimbing anda untuk melangkah satu persatu, apa yang perlu anda buat untuk bisnes Shaklee.

 

3. MENTOR YANG BERPENGALAMAN

Saya sudah hampir 4 tahun mengamalkan dan berbisnes Shaklee. Saya pasti dapat menjawab segala persoalan anda dan sama-sama berlari ke puncak jaya.

 

4. SENTIASA AVAILABLE 24 JAM

Saya sentiasa sedia membantu anda di setiap masa anda perlukan. Kerana kita boleh online 24 jam.

 

5. MENTOR YANG POSITIF DAN PROAKTIF

Saya pastikan ahli-ahli group saya mendapat info dan tips terbaik. Oleh itu saya akan sentiasa gigih berkongsi ilmu-ilmu yang saya pelajari dengan anda.

 

6. TUKAR GAYA HIDUP KE LEBIH POSITIF

Anda jarang membaca? Anda banyak hutang? Anda selalu tertekan? Semuanya akan saya bantu untuk anda selesaikan.


Contact saya dgn kadar segera kerana peluang dibuka untuk 10 orang sahaja kali ini untuk dibimbing hingga berjaya menjana 4 angka dalam masa 6 bulan 💪🏼💪🏼💪🏼


tambah pendapatan dengan bisnes Shaklee


Tak perlu modal yang besar, tak perlu simpan stok, tak perlu sewa kedai. Hanya bayar RM79 untuk pendaftaran ahli.

Support group yang saya ada memang sangat luar biasa, sangat-sangat best. Tak rugi anda join.

Lets be a part of us!!



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments