Kerosakan Sel Dapat Dipulihkan Dengan Vivix


Setiap hari sel-sel badan kita akan mati secara semulajadi (APOPTOSIS). Ini adalah normal bagi kitaran sel manusia. Tapi ada jugak sel yang mati disebabkan oleh faktor-faktor seperti radikal bebas, toksin, radiasi dan bahan kimia yang masuk ke dalam badan kita, dan ini dipanggil kematian pra-matang (NECROSIS).


Sel-sel yang mati secara pra-matang ini akan menyebabkan keradangan kepada tisu-tisu di sekitarnya dan boleh membiak menjadi sel KANSER!!

Sel-sel DNA yang rosak sepatutnya mampu untuk dipulihkan sendiri. Kalau tak boleh dipulihkan ia akan mati secara semulajadi. Ada kemungkinan jugak boleh berlaku sel-sel tersebut tak dapat mati tapi duplicate pulak jadi sel-sel rosak yang lain. So penting untuk sel-sel DNA kita sihat dan cukup tenaga untuk memulihkan sebarang kerosakan.


Kaitan VIVIX dan SEL


Mekanisme Vivix bekerja dalam badan telah terbukti secara klinikal mampu memulihkan sel, melindungi sel, memberikan tenaga kepada sel dan meningkatkan prestasi sel-sel DNA dalam badan kita.


Kandungan resveratrol yang tinggi dalam Vivix membantu proses-proses tersebut. Sebab tu kita perlu mengamalkan Vivix setiap hari untuk memastikan sel-sel kita sentiasa sihat dan menjadikan semua organ dalam badan kita berfungsi dengan baik, sekaligus dapat mengelak sebarang penyakit-penyakit yang tidak diingini.



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments