Tingkatkan Imunisasi Badan Dengan Nutriferon



tingkatkan imunisasi badan

Sistem imuniti adalah penjaga tubuh badan kita daripada serangan kuman, mikrob, parasit, bakteria, patogen dan toksin. Adalah sangat penting untuk memastikan sistem imuniti kita sentiasa berada pada tahap yang terbaik. Selain daripada mencegah sebarang jangkitan, sistem imuniti yang baik juga akan memastikan tubuh kita lebih cepat sihat sekiranya terkena sebarang penyakit. Jadi kita perlu tingkatkan imunisasi badan kita, terutama sekali anak-anak kita. Mereka sangat mudah terdedah dan terjangkit kepada virus-virus yang banyak di luar sana.


Bagaimana saya lindungi family saya?



NUTRIFERON lah jawapannya


Nutriferon merupakan interferon semulajadi yang dicipta khas oleh pakar imun terkenal, Dr. Yasuhiko Kajima daripada Universiti Tokyo, setelah membuat kajian selama 40 tahun ke atas ribuan jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan. Beliau telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya pendorong kepada pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

Berfungsi menjadi penggalak kepada sistem imuniti (immune booster) tubuh kita. Dengan mengambil Nutriferon, kekebalan tubuh badan kita dapat dipertingkatkan.

Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan telah dipatenkan oleh Shaklee dan tidak terdapat di mana-mana kedai atau farmasi di Malaysia.


tingkatkan imunisasi badan

So dapatkan Nutriferon daripada saya sekarang!


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments