Bahan Utama Dalam Vivix Yang Tinggi Antioksidan

bahan utama dalam vivix

Korang tau tak?


Salah satu dari bahan utama dalam VIVIX tu berharga RM100 untuk sebiji?? Wow...no wonder lah vivix memang eksklusif. Bahan tersebut ialah muscadine grapes, anggur yang mempunyai extra 1 kromosom dari anggur biasa. Besar pulak tu. Takde jual kat malaysia pun anggur ni. Jauh nun kena cari kat Selatan Tengah Amerika, kat situ je anggur ni boleh tumbuh.



Kebaikan dia?


mempunyai tahap resveratrol (antioksida dalam anggur) yang paling tinggi, di mana resveratrol penting dalam melindungi sel DNA rosak akibat radikal bebas.

bahan utama dalam vivix


Tu baru cerita pasal muscadine grapes, belum lagi sentuh pasal bahan-bahan utama vivix yang lain. Pendek kata, bukan senang nak hasilkan vivix ni. Rajin ke nak pi cari setiap bahan-bahan ni, blend sendiri, ekstrak sendiri...huhu...tak reti ceq nak buat. Baik bukak botol vivix pastu minum. Satu sudu teh je sehari. Lagi senang dan lagi jimat beli vivix terus dari buat sendiri kan...hehe...Dan vivix telah pun dipatenkan, bermakna vivix hanya eksklusif Shaklee yang punya 😉...orang lain tak boleh tiru tau...

bahan utama dalam vivix


Dah ada saintis yang kaji, dan tolong proses semua bahan untuk menghasilkan vivix. Klinikal studi dan lab test dah dibuat untuk pastikan kualiti vivix. Nak ragu apa lagi kan? Siap ada LANDMARK STUDY ye. Berbaloi dengan harga yang dibayar untuk sebotol vivix ni.

Siapa yang perlukan vivix ni? Boleh refer entry-entry saya sebelum ni mengenai vivix. Klik SINI.

Nak cuba sebotol vivix? Hubungi saya segera untuk pengeposan percuma...nak COD pun boleh.


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments