Amal Supplement Anti-Penuaan, Bukan Sebab Tak Nak Jadi Tua

Assalamualaikum wbt...

Bila menyebut tentang ANTI-PENUAAN, jangan salah faham dengan tak nak jadi tua. Tua adalah satu proses semulajadi yang berlaku dalam kehidupan kita. Semua orang yang panjang umur akan menjadi tua.

Tapi dengan mengambil supplement anti-penuaan, kita bukannya tak nak jadi tua atau nak melawan takdir Tuhan. Tapi kita tak nak diri kita menghidapi sejenis penyakit yang dipanggil PENUAAN atau orang putih kata AGING.

supplement anti-penuaan

Jadi tua tu tua lah. Umur 70, 80... nak muda macam mana lagi. Tapi penyakit penuaan ni boleh melanda sesiapa saja. Sama ada orang muda mahupun budak-budak.

Penyakit penuaan ini kesannya adalah penyakit-penyakit degeneratif iaitu penyakit bukan kerana jangkitan kuman, tetapi disebabkan oleh sel-sel sendiri yang rosak dan tidak dapat bekerja dgn betul. Antara penyakit degeneratif ialah sakit jantung, kencing manis, nyanyuk, dan pembunuh no 1 manusia - KANSER.


Salah satu usaha untuk melindungi diri kita dari penyakit-penyakit tersebut ialah dengan pengambilan supplement secara konsisten terutamanya supplement anti penuaan seperti VIVIX.

Jangan takut amik Vivix sebab takut tak tua-tua ye...tua itu pasti (kecuali kalau mati muda memang tak sempat tua), yang kita nak elakkan adalah penyakit-penyakit disebabkan oleh penuaan ni. OK?

So, nak jadi muda dan sihat macam mak-mak anak 2, 3, 4 seperti gambar bawah ni tak? Cubalah Vivix ;)

supplement anti-penuaan

Nak order Vivix secara online? Senang saja...klik link di bawah, dan ikut langkah seterusnya. Pembayaran secara debit atau kredit kad. Sangat mudah, pantas, dan semestinya selamat, kerana anda akan dibawa terus ke website online rasmi Shaklee untuk pembelian.
Order Online - Vivix Shaklee

Feel 25 Years Younger, Live 25 Years Longer...


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments