Hilang Nikmat Buang Air Besar Kerana Masalah Buasir, Apa Tindakan Ali?

Satu mimpi ngeri buat Ali (bukan nama sebenar) setiap kali perut memulas untuk membuang. Seram sejuk dibuatnya bila nak masuk bilik air untuk melepaskan hajat. Kesian Ali...



Ini bukan cerita seram ye, hehe...ini kisah Ali yang menderita masalah buasir sejak dari muda lagi. Bila jumpa doktor, asyik dapat ubat masuk dalam bontot dan cairkan najis je. Tapi masalah buasir Ali masih tak hilang bertahun lamanya.

Ali dah kurangkan makan pedas, air dah teguk berbotol-botol sehari. Makan betik dah selalu. Ada masa kecut dah buasir tu, tapi selang beberapa minggu lepas tu, jadi balik. Isyh...kesian Ali.

Suatu hari Ali terjumpa iklan di facebook kawan dia.
"Malu ada masalah buasir? Cubalah Ostematrix Shaklee, pasti lancar je proses pembuangan anda"
Macam tu lah lebih kurang iklan dia.

Hmmm....lama pikir akhirnya Ali cuba lah jugak ostematrix ni. Bukannya mahal pun untuk cuba sebotol kan. Esok paginya, perut memulas mcm biasa, Ali dah start berpeluh, tapi alangkah terkejutnya dia bila senang je proses pembuangan tu, takde nak berkerut-kerut dahi, haha...

Akhirnya, nikmat membuang air besar dapat Ali kecapi semula. Alhamdulillah...

Set Buasir Shaklee



  • Ostematrix - membantu mengurangkan masalah sembelit, melembutkan najis dan melancarkan proses pembuangan air besar
  • Omega Guard - membantu mengecutkan otot yang membengkak
  • Zinc Complex - membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman


Sanggup ke nak menderita seorang diri? Buasir boleh menjadi lebih teruk jika tak diatasi dengan segera. Bayangkan bila duduk sakit, berjalan sakit, dan paling ngeri masa nak membuang...aduhhh sakitnya tu. Jangan biar lama-lama masalah buasir anda ni, meh share dgn saya, insyaAllah saya akan bantu mana yang terdaya dan memberikan konsultasi yang terbaik mengikut tahap masalah anda. Oh ye...rahsia anda selamat dengan saya ;)



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments

  1. Sembelit masa dlm pantang pon seksa..apatah lagi kalau kena buasir.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts