Shaklee Cares for Our Children

2000 keluarga yang berdaftar dengan Yayasan MyKasih akan mendapat bantuan daripada Shaklee Malaysia. Shaklee bekerjasama dengan Yayasan MyKasih dalam program Love My Neighbourhood mensasarkan sebanyak RM 1juta Meal Shakes untuk diberikan kepada anak-anak keluarga yang bertuah ini.


Matlamat program ini untuk menekankan betapa pentingnya pengambilan nutrisi untuk tumbesaran dan kesihatan kanak-kanak. Meal Shakes dapat membantu memberikan kesemua zat dan vitamin yang diperlukan dalam perkembangan mental dan fizikal kanak-kanak.
Majlis perlancaran telah pun diadakan pada 14 Oktober 2014 yang lepas, dan dirasmikan oleh YBhg Tan Sri Datin Paduka Hajah Zaleha bt Ismail, Pengerusi Majlis Kebajikan Kanak-kanak Malaysia, bertempat Dewan Desa Temuan, Damansara Perdana.



Kita pun turut boleh menyumbang di mana 10% daripada setiap pembelian Meal Shakes akan disalurkan kepada program ini, sehingga 31 Oktober 2014 sahaja. Jom kumpul saham akhirat sementara bulan Oktober masih berbaki 8 hari saja lagi ni, InsyaAllah...

Semoga usaha Shaklee ini dapat membantu mereka yang memerlukan sekaligus menaiktaraf mutu kesihatan mereka. Tiada apa yang lebih bernilai bagi setiap ibubapa melainkan melihat anak-anak membesar dengan sihat.

Ingin sama-sama membantu target RM 1juta ini? Dapatkan Meal Shakes segera sementara promosi buy 3 free 1 masih lagi berlangsung.


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments