2 Bahan Berkesan Menghilangkan Jerawat

Jerawat merupakan antara musuh utama kaum wanita. Naik sebiji riuh sekampung, hehe. Jerawat yang teruk boleh menyebabkan kita menjadi kurang keyakinan diri, malu nak jumpa orang, dan jadi rendah diri.

Jerawat biasa muncul ketika hampir datang bulan. Itu normal. Tapi menjadi tidak normal kalau ianya sangat teruk, naik tak kira masa, sukar baik dan sering berulang-ulang. Malah mula merebak ke bahagian muka yang lain pulak.

Saya kongsikan sedikit petua yang saya amalkan untuk masalah jerawat halus yang sangat banyak, yang menyerang dagu saya beberapa bulan yang lepas. Pernah cuba guna krim jerawat, tapi ia menyebabkan bahagian dagu saya menjadi terlalu kering, dan ianya berulang kembali bulan seterusnya.

Dengan hanya 2 bahan dalam petua saya ni, Alhamdulillah ianya sangat berkesan menghilangkan jerawat saya tu. Tak perlu sampai jumpa pakar kulit pun, hehe.

Cubalah 😊





Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments