Luka Bersalin Czer Cepat Sembuh Dengan Mengamalkan Vivix Ketika Berpantang

luka bersalin czer

Korang tahu tak, orang yang bersalin secara cesarean atau czer ni kan, proses pemulihan dia lebih lama berbanding mereka yang bersalin secara normal. Kena lebih berhati-hati dan perlu penjagaan yang lebih teliti dan betul semasa berpantang.

Kekmel dulu hampir 3 minggu baru dapat nak bangun dari katil dengan senang. Rasa sakit tu pun makan tahun jugak baru tak rasa dah ngilu-ngilu tu. Well, tak kenal Shaklee lagi kan dulu, hehe 😄


2 kali pengalaman bersalin czer, rasa ngeri tu sampai sekarang masih terbayang. Sakit selepas habis bius tu memang susah nak explain rasa sakit tu. Macam dihiris dengan pisau, huhu. Luka bersalin czer pun lambat nak sembuh.

Bila dengar dan baca pengakuan kawan-kawan dan pengguna Vivix yang bersalin czer, seronoknya bila dorang bagi tahu luka cepat sembuh, badan rasa cepat sihat. Dalam masa seminggu dah boleh bergerak dengan senang. Nak pulak mak-mak yang perlu menguruskan rumah ketika berpantang atau yang berpantang sendiri, mereka perlu cepat sembuh dan kekal bertenaga.





luka bersalin czer cepat sembuh

luka bersalin czer cepat sembuh

So Vivix ni wajib dijadikan salah satu set berpantang semua orang. Yang nak bersalin tak lama lagi tu, meh standby Vivix sorang satu sementara bulan promo Vivix ni 😉
  


Atau pun nak order Vivix secara online? Senang saja... klik link di bawah, dan ikut langkah seterusnya. Pembayaran secara debit atau kredit kad. Sangat mudah, pantas, dan semestinya selamat, kerana anda akan dibawa terus ke website online rasmi Shaklee untuk pembelian.
Order Online - Vivix Shaklee



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments