VIVIX Supplement Kegemaranku


Sebut pasal vitamin feveret saya memang banyak sebenarnya...hehe. Kalau cerita semua memang sampai esok tak abis 😁

Lepas satu lepas satu saya try memang syokkk lah semua. Memang jatuh cinta. Tapi hari ni nak cakap pasal #vivix la...salah satu feveret saya 😍😍


Mula-mula memang tak pernah terpikir nak try vivix sebab harga dia yang memang buat mata terbeliak sikit 😅. Then ada promo vivix bulan tu, kebetulan ada duit lebih terus la try. Time tu bulan puasa, dan saya memang selalu ngantuk bila drive pergi kerja sebab bangun awal untuk prepare sahur. Sengsara gak lah tahan ngantuk...huhu.

Malam pertama try vivix sebelum tido, saya dengan mudahnya dapat bangun awal. Pagi tu drive langsung tak ngantuk!! Wowww...kagum betul saya dengan vivix sebab tak sampai 24 hrs saya dah dapat rasa kesannya. Memang berbaloi dengan duit yang saya laburkan.

Yang paling syok bila ramai yang mula cakap saya nampak makin muda...wahhhh...berbunga-bunga di hati 😁😁. Penangan vivix tau...

Patutlah vivix ni mahal sebab kesan dia sangat superbbbb!! Lepas tu memang saya cuba nak dapatkan jugak vivix...tak nak terputus bekalan. Jatuh cinta sangat dah tau...a must try supplement!!

#tsunamishaklee #liveamazing #shakleeeffect
#cintaTuRBO73




Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments