Detox Shaklee, Kurus Dengan Sihat

Nak kurus bukannya dengan tahan makan, tak makan tengahari, tak makan malam, tak makan breakfast...

Nak kurus bukannya dengan telan pil kurus semata-mata, minum slimming tea, sapu-sapu lotion...

Tau tak kalau nak kurus dengan sihat, kita perlu makan 5x sehari!! Kita perlu bakar kalori, bakar lemak, tingkatkan metabolisme badan. Tapi sebelum tu, detox dulu badan kita. Singkirkan toksin-toksin yang menyebabkan badan sukar untuk menyerap nutrisi makanan dan vitamin-vitamin yang kita ambil. Senang je nak kurus dengan detox.


Di sini lah istimewanya Program Detox Shaklee! Dalam masa 7 hari kita dah boleh rasa perbezaannya dan berat pun berjaya diturunkan. Program yang direka khas untuk membantu kita menurunkan berat badan dengan lebih sihat, selamat dan berkesan.

Setiap daripada kita perlu detox. Badan kita sentiasa mengumpul toksin pada zaman sekarang ni. Tak sama macam zaman dulu. Kita terdedah kepada pencemaran-pencemaran yang menyebabkan badan kita penuh dengan toksin.

Asap rokok, asap kenderaan, udara dan air yang tidak bersih, junk food, processed food, kosmetik, bahan pencuci, bekas plastik, antara sumber-sumber toksin kepada badan kita. Kalau mampu tanam sendiri sayur, bela sendiri ayam dan lembu, guna natural cosmetic, bahan pencuci bebas toksin memang sangat bagus.

Tapi macam mana pulak dengan udara sekeliling? Nak duduk rumah langsung tak keluar ke? Memang tak lah kan...so sebab itu kita WAJIB berdetox! Detox untuk singkirkan toksin dalam badan.

Saya dah cuba sendiri program detox Shaklee ni dan memang berkesan 😉😉😉. Sekarang saya tengah cari masa nak mulakan lagi sekali berdetox. Badan dah kumpul toksin balik ni 😅

Sape nak join? Cepat whatsapp 0193058619 ye 😘

#tsunamishaklee #t21great11 #liveamazing #shakleeeffect
#detoxshaklee #cintaTuRBO76




Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments

Post a Comment