Bulan April Bulan GST, Tapi Shaklee Bagi Promosi Baik Punyeee...

Salam April kepada semua...

1 April merupakan permulaan kepada GST untuk kita rakyat Malaysia. Goverment & Service Tax, 6% akan dikenakan kepada kebanyakan barangan dan servis. Shaklee macamana pulak?

Kepada anda pelanggan kami yang tersayang, kami tak akan kenakan GST kepada anda. Best kan?? Biar kami serap GST tu, don't worry!!! Harga tetap sama seperti selalu.


Promosi April 2015...Get Shaklee Today ;)


Buy 6 Get 7 / Buy 2 Get 5% Discount
1. Lecithin
Lecithin adalah agen pemecah lemak yang membantu anda untuk kembali kurus. Ia juga merupakan "makanan" kepada neuron-neuron anda agar anda lebih fokus, cerdas, dan bijak.




2. GLA Complex
Teman baik setiap wanita, di kala kita diserang senggugut, mengalami sindrom pra-menopause, kitaran haid yang tak stabil, dan hormon yang tak seimbang. GLA Complex merupakan peneman setia wanita sepanjang hayat.





Buy 3 Get 4
1. Vitalea for Children
Multivitamin dan multimineral khas untuk anak kesayangan anda. Berikan perisai kepada anak-anak untuk melawan penyakit dan tingkatkan tahap ketahanan badan mereka.


2. DTX Complex
Detox hati anda dengan DTX Complex. Hati berupaya untuk membaiki organnya sendiri. Jadi bersihkan dan keluarkan toksin-toksin dari hati kita selalu agar hati kita sentiasa sihat dan dapat berfungsi dengan baik.


3. Cinch Chocolate Shake Mix
4. Cinch Cafe Latte Shake Mix
Cinch untuk anda kurus dengan sihat. Badan lebih slim, otot terpelihara. Boleh dijadikan sebagai meal replacement kerana ia adalah minuman protein yang rendah kalori, dan lengkap dengan vitamin dan mineral bagi menampung keperluan nutrisi badan ketika berdiet. Kandungan leucine di dalamnya membantu menghilangkan lemak dengan cara meningkatkan metabolisme badan dan membina otot untuk mengelakkan badan menggeleber.



Dapatkan Shaklee anda sekarang!! Promosi sehingga 30 April 2015 ;)


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments