Berhenti Merokok Sebab Rasa Rokok Dah Tak Sedap, Jampi Apa Si Isteri Bagi?

berhenti merokok

Lelaki dan merokok sangat sinonim. Tak macho lah kalau tak merokok, baru nampak cool. Iyolah...cool lah sangat, sesak nafas orang yang duk hidu asap rokok mereka ni. Suka sangat bakar duit, dan bakar paru-paru tu sekali. Kalau tak jejaskan orang lain takpelah jugak, tapi kita ni yang terhidu asap rokok mereka ni pun turut mendapat kesannya.


Bila saya tengok video di bawah ni, saya teringat arwah abah. Memang seorang yang kuat merokok, dari zaman sekolah lagi. Kalau lah video ni wujud semasa hayat abah masih ada, pasti saya akan lakukan apa yang isteri lelaki dalam video ni lakukan. Tiada apa yang lebih penting bagi seorang anak melainkan untuk melihat kedua ibu bapa mereka sihat dan bahagia.




Saya pasti para isteri semua mesti dah letih membebel kat cik abang masing-masing kan? Ibarat masuk telinga kiri, keluar telinga kanan. Sampaikan ada yang dah tak kisah dah, ikut suka lah. Tapi kita ni sayangkan suami masing-masing. Nak kan kesihatan yang terbaik untuk mereka. Sama-sama menghadapi masa tua yang sihat dan masih kuat untuk beribadah.


Sebagai isteri, apa boleh kita buat?


Macam isteri cik abang dalam video tu, dia bagi sirap ajaib ni kat suami dia untuk diminum setiap hari. Tak tahulah jampi serapah apa yang ada dalam sirap tu, sebab tiba-tiba suami dia rasa dah tak sedap dah rokok tu. Pahit, tawar, payau, semua ada. Hilang terus keinginan nak merokok, dan Alhamdulillah terus dapat berhenti merokok!!

Seronok kan? Sirap ajaib apa tu? Jampi serapah apa pulak tu? Hehe...jangan panik. Sirap ni bukan benda khurafat atau tahyul ye. Sirap ni nama dia VIVIX.


Vivix...Tonik Ajaib


berhenti merokok

Khasiat Vivix memang tak dapat disangkalkan lagi. Ramuan semulajadi yang bermutu tinggi, dan hasil daripada kajian dan penyelidikan yang terbaik dan diiktiraf.

Sangat kaya dengan antioksidan, yang dapat membantu memulihkan kembali sel-sel yang telah rosak akibat daripada radikal bebas.

berhenti merokok

berhenti merokok


Dijamin HALAL, SELAMAT, SEMULAJADI, dan BERKESAN.

Kalau sayangkan suami masing-masing, tak nak dia duduk hospital atau ulang-alik ke klinik sebab sakit, jom suapkan sesudu kecil VIVIX ke mulut cik abang kita yang tercinta. Tak rugi apa-apa pun untuk mereka cuba. Silap-silap, mereka pulak suapkan kita jugak bila dah rasa betapa best nya Vivix ni.

Tunggu apa lagi? Dapatkan sirap ajaib ni sekarang, sebelum GST berkuatkuasa. Saya akan berikan konsultasi yang terbaik untuk anda ;)


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments