Multivitamin Untuk Kanak-Kanak, Agar Si Cilik Kembali Aktif

multivitamin untuk kanak-kanak

Anak-anak kita yang sedang membesar memang sangat aktif, dan asyik bermain. Sampaikan time makan pun mereka tak nak makan. Mama kena kejar pulak sebab nak bagi mereka makan. Ada pulak yang memilih sangat. Sayur memang tak nak makan langsung, dah dihancurkan pun tahu jugak ada sayur dalam tu. Ishhh...risau betul. Kurang zat pulak anak kita nanti. Bila kurang zat, sakit je lah selalu.

Bukan setakat tu je, nanti kurang fokus bila belajar. Ketinggalan pulak dalam kelas. Budak zaman sekarang makin pandai, umur 2, 3 tahun mak ayah dah hantar sekolah. Advanced dah budak-budak sekarang ni.

Untuk pastikan anak-anak kita tak ketinggalan nanti, kita kena pastikan keperluan nutrisi untuk tumbesaran mereka cukup dan lengkap. Bila anak memilih makan, susah nak makan, memang akan susahlah kita nak pastikan cukup ke tak cukup nutrien dalam badan anak kita tu kan. Ada ke multivitamin untuk kanak-kanak? Mampu ke multivitamin untuk kanak-kanak ni bantu masalah kita ni?


Multivitamin Terbaik Kanak-kanak Dah Kembali!!


multivitamin untuk kanak-kanak


Saya takde pilihan lain, selain memberikan supplement kepada anak-anak saya. Untuk tampung balik kekurangan zat yang mungkin boleh disebabkan oleh cara pemakanan anak-anak saya. My girls memang suka makan jajan, sayur nak carrot je. Sayur hijau lain tak nak. Walaupun mereka memang suka makan, tapi zat daripada makanan yang mereka makan tu mungkin tak cukup untuk tumbesaran yang sihat.

Vitalea for Children, multivitamin terbaik untuk si cilik tersayang

  • mengandungi 18 vitamin dan mineral yang penting
  • tiada pewarna dan perasa tiruan
  • Gluten-free
  • rasa anggur semulajadi
multivitamin untuk kanak-kanak

multivitamin untuk kanak-kanak

Memang lain daripada yang lain Vitalea for Children Shaklee ni dengan multivitamin untuk kanak-kanak lain yang ada di pasaran. Terbaik....

Tau tak bulan ni promosi Vitalea for Children ni? Buy 3 free 1 tau...jimat tak jimat??

multivitamin untuk kanak-kanak


Kalau tak kisah anak kita asyik sakit, lemah, tak aktif macam anak-anak orang lain, suka ulang-alik ke klinik atau hospital, suka ambik cuti sebab nak jaga mereka kat rumah, tak bagi multivitamin kat anak-anak pun takpe lah. Kalau sebaliknya, cepat-cepat call, whatsapp, sms saya untuk dapatkan Vitalea for Children ni. Berbaloi...bulan depan takde promosi dah ;)


Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments