Gambar Sebelum & Selepas Menggunakan Skincare Youth Oleh Youth Stars


Dalam entry saya yang sebelum ni, korang boleh tengok live video sharing oleh Youth Stars ketika Shaklee National Convention yang lepas, Testimoni Youth Shaklee oleh YouthStars. Kali ni, saya kongsikan pula gambar sebelum dan selepas kesemua 6 Youth Stars. Anda boleh lihat sendiri dengan lebih jelas, kesan penggunaan skincare Youth dalam gambar-gambar mereka ini.



Youth Star Elly Fhriscka Matin

Elly mengalami masalah kulit yang teruk setelah tersalah menggunakan produk timbang kilo. Kulit Elly menjadi kering, bertompok, kemerahan, pedih dan semakin menipis.




Youth Star Nor Faizura

Cikgu Zura mempunyai kulit yang berminyak, liang pori yang besar dan kulit yang kusam ketika mula mengandung.




Youth Star Nurul Amelza

Amelza merupakan seorang engineer yang dulunya sering bekerja di persekitaran yang berdebu dan di bawah sinaran matahari yang terik. Jerawat mula naik dengan banyaknya di kawasan pipi, kulit amelza juga menjadi semakin kasar dan gelap.





Youth Star Zarith Sofia

Zarith mempunyai jerawat halus yang agak banyak di kawasan dahi, kulit yang kasar dan berminyak. Perubahan hormon yang kerap kerana mengandung menyebabkan keadaan masalah kulit Zarith sukar dikawal.




Youth Star Siti Norlida

Norlida sering mengalami masalah jerawat batu kerana penggunaan produk yang salah lalu meninggalkan parut gelap berkawah yang agak ketara.




Youth Star Nur Amalina Izzati

Amalina mempunyai masalah jerawat di bahagian dahi dan pipi, dan meninggalkan parut hitam yang sukar dihilangkan.





Wow!!! Ketara betul perbezaan kulit mereka selepas menggunakan Youth kan? Jerawat hilang, parut pudar, kulit semakin halus dan glowing. Skincare Youth memang terbukti BERKESAN & SELAMAT untuk digunakan oleh semua jenis kulit dan semua peringkat umur.

Kalau anda mahu menghilangkan masalah kulit berjerawat, kulit berminyak, kulit kering dan kusam, Youth lah jawapannya.


Ada 3 jenis set yang boleh dipilih mengikut kesesuaian kulit dan bajet anda.

Starter Set (RM850)



Renew & Maintain Set (RM1010)



Intensive Treatment & Repair Set (RM1340)




Jangan segan-silu kalau nak tahu dengan lebih lanjut atau nak try skincare Youth ni. Nak join kutu pun boleh. Cepat contact saya, anda pasti akan gembira dengan hasilnya nanti!!



Stay Healthy.Be Gorgeous...mel
SMS/Whatsapp 019-3058619 / amelza02@yahoo.com

Comments